Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.
První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány a do značné míry využity v realizační části.
Výsledkem je komplexní produktový balíček šitý na míru preferencím spotřebitele, tzn studenta a doporučení v rámci řízení marketingových inovací.
Anotace v angličtině
The submitted thesis focuses on the creating of an marketing innovation in an introduction of a new product package for Walmark, a. s. company.
The first part lays out the theoretical framework applied in the process of realization of the marketing innovation. The analytical part examines the market situation around the final customer through both quantitative and qualitative research. The insights gathered from the research are meticulously analyzed and, to a significant extent, exploited in the realization phase. The result is a complex product pack fit for specific preferences of a consumer (a student) and additional recommendations aimed at the process of managing marketing innovations.
Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.
První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány a do značné míry využity v realizační části.
Výsledkem je komplexní produktový balíček šitý na míru preferencím spotřebitele, tzn studenta a doporučení v rámci řízení marketingových inovací.
Anotace v angličtině
The submitted thesis focuses on the creating of an marketing innovation in an introduction of a new product package for Walmark, a. s. company.
The first part lays out the theoretical framework applied in the process of realization of the marketing innovation. The analytical part examines the market situation around the final customer through both quantitative and qualitative research. The insights gathered from the research are meticulously analyzed and, to a significant extent, exploited in the realization phase. The result is a complex product pack fit for specific preferences of a consumer (a student) and additional recommendations aimed at the process of managing marketing innovations.
Na základě kritické literární rešerše vymezte klíčové pojmy a metody pro navržení vzhledu, způsobu prezentace a komunikace pro určený produktový balíček.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav produktové politiky ve společnosti Walmark, a. s. .
Analyzujte výsledky šetření a určete kritické body, které budou využity v projektové části.
Navrhněte projekt marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s. .
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše vymezte klíčové pojmy a metody pro navržení vzhledu, způsobu prezentace a komunikace pro určený produktový balíček.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav produktové politiky ve společnosti Walmark, a. s. .
Analyzujte výsledky šetření a určete kritické body, které budou využity v projektové části.
Navrhněte projekt marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s. .
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOATWRIGHT, Peter a CAGAN, Jonathan. Built to Love: Creating Products That Captivate Customers. San Francisco: Berrett-Koehler Publishers, 2010. 216 s. ISBN 978-1-60509-698-8.
FILL, Chris. Marketing Communications: Interactivity, Communities and Content. 5th edition. Harlow: Pearson Education, 2009. 1000 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
GOLBREATH, Bob. The Next Evolution of Marketing: Connect with Your Customers by Marketing with Meaning. New York: McGraw-Hill, 2010. 288 s. ISBN 978-0-07-162758-0.
KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary, WONG, Veronica a SAUNDERS, John. Principles of Marketing. London: Pearson Education, 2010. 1020 s. ISBN 978-0-13-700669.
LANDA, Robin. Advertising by Design: Generating and Designing Creative Ideas Across Media. Second Edition. John Wiley and Sons, 288 s. 2010. ISBN 978-0-470-36268-6.
Seznam doporučené literatury
BOATWRIGHT, Peter a CAGAN, Jonathan. Built to Love: Creating Products That Captivate Customers. San Francisco: Berrett-Koehler Publishers, 2010. 216 s. ISBN 978-1-60509-698-8.
FILL, Chris. Marketing Communications: Interactivity, Communities and Content. 5th edition. Harlow: Pearson Education, 2009. 1000 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
GOLBREATH, Bob. The Next Evolution of Marketing: Connect with Your Customers by Marketing with Meaning. New York: McGraw-Hill, 2010. 288 s. ISBN 978-0-07-162758-0.
KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary, WONG, Veronica a SAUNDERS, John. Principles of Marketing. London: Pearson Education, 2010. 1020 s. ISBN 978-0-13-700669.
LANDA, Robin. Advertising by Design: Generating and Designing Creative Ideas Across Media. Second Edition. John Wiley and Sons, 288 s. 2010. ISBN 978-0-470-36268-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Co považujete za největší překážku/ky uvedení podniku "Student Pack" na trh? Jakým způsobem se dá tato překážka/ky odstranit?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
bez otázek
Otázky komise:
1. doc. Lipták: V práci jste vzpomněla kolegu, který byl v Miláně- v čem tento kolega pomohl ve Vašem projektu- jakým byl přínosem pro práci?- zodpovězeno zcela
2.doc. Lipták: V literatuře nemáte garance zdravotní organizace- která zdravotní organizace Vám kvalifikovaně doporučila používání Vašeho produktu?- zodpovězeno částečně
3.doc Lipták: Je zdravotně rozumné užívání takových léků?- zodpovězeno částečně
4.Ing. Schneider: V práci se zaměřujete na obal a cenu- v praktické části máte i produkty, místo a lidi. Teorerická část Vám tedy nesedí s praktickou- proč?- zodpovězeno částečně
5.Ing. Schneider: Jaký je rodíl mezi marketingovým mixim a výzkumem?- nezodpovězeno