Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce souhrnně vede ke zpracování realizač-ního projektu marketingového plánu zmiňované společnosti. Závěr práce se zaměřuje na marketingový plán, který vychází z analýz a průzkumu současné situace a obsahuje všechny důležité náležitosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to provide a proposal of a marketing plan for ARAKO spol. s.r.o. The literature research related to issues of marketing planning is conducted. It introduces both theoretical approaches and practical applications of currently widely recognized and employed scenario methods such as Porter's Five Forces, IFE Matrix, EFE Matrix, etc. In summary this thesis should help develop a marketing plan for the aforemen-tioned company. The conclusion is focused on a marketing plan, which is based on analyses and a research of the current situation and it encompasses all the important requisites.
Klíčová slova
marketingový plán, marketingová situační analýza, SWOT analýza, marketingové cíle a strategie
Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce souhrnně vede ke zpracování realizač-ního projektu marketingového plánu zmiňované společnosti. Závěr práce se zaměřuje na marketingový plán, který vychází z analýz a průzkumu současné situace a obsahuje všechny důležité náležitosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to provide a proposal of a marketing plan for ARAKO spol. s.r.o. The literature research related to issues of marketing planning is conducted. It introduces both theoretical approaches and practical applications of currently widely recognized and employed scenario methods such as Porter's Five Forces, IFE Matrix, EFE Matrix, etc. In summary this thesis should help develop a marketing plan for the aforemen-tioned company. The conclusion is focused on a marketing plan, which is based on analyses and a research of the current situation and it encompasses all the important requisites.
Klíčová slova
marketingový plán, marketingová situační analýza, SWOT analýza, marketingové cíle a strategie
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování ve společnosti ARAKO spol. s r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového plánu ve společnosti ARAKO spol. s r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování ve společnosti ARAKO spol. s r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového plánu ve společnosti ARAKO spol. s r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KINCL, Jan. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 240 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KINCL, Jan. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 240 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Kdo jsou hlavní odběratelé společnosti ARAKO, když uvádíte jako její výrobní program průmyslové armatury zejména pro klasickou a jadernou energetiku?
-zodpovězeno zcela
2. Jak hodnotí společnost ARAKO Vámi navržený marketingový plán a zda počítá s jeho realizací? Pokud ano, tak potom kdy?
-zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1. V rámci závěrečné kapitoly je připomínkováno zařazení marketingového oddělení do organizační struktury podniku (str. 101). Jaké uspořádání by bylo nejvhodnější?
-zodpovězeno zcela
2.Jak je v práci uvedeno (str. 51), je náročné určit tržní podíl na trhu průmyslových armatur. Jakým jiným způsobem (než dle tržeb českých výrobců) by mohl být stanoven tržní podíl na českém trhu?
-zodpovězeno zcela
3.Na základě výsledků IFE a EFE matice SWOT analýzy (str. 68-69) je doporučena strategie spojenectví. Určete konkrétní typ partnera, se kterým by společnost mohla dosáhnout posílení tržní pozice.
-zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1. Jaký máte vztah k této společnosti?- zodpovězeno zcela
2.Jakými metodami jste získal pro analýzy diplomové práce konkrétní analytická data- zodpovězeno zcela
3.Jak jste postupoval při výběru pramenů literatury a proč jste postavil na stejnou váhu literární a internetové zdroje?- zodpovězeno zcela
4.Do jaké míry jste do celkové práce zapracovali enviromentální stránku věci?- zodpovězeno částečně
5.Uvažoval jste, že uděláte ekonomickou analýzu pro každou časovou etapu zvlášt?- zodpovězeno zcela