Cieľom diplomovej práce je vytvoriť projekt marketingového plánu spoločnosti CQS. Práca sa skladá z troch častí. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky z oblasti marketingového plánovania nutné pre vypracovanie marketingového plánu. Analytická časť obsahuje predstavenie spoločnosti CQS a vypracovanie marketingovej situačnej analýzy. Projektovú časť tvorí vypracovaný marketingový plán spoločnosti CQS, v ktorom sú stanovené ciele, stratégie a akčné programy. Plán je na záver podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The goal of diploma thesis is to create a marketing plan for company CQS. This thesis con-sists of three parts. The theoretical knowledge from marketing planning needed for the marketing plan is mentioned in the theoretical part of thesis. The analytical part mentions the introduction of CQS and marketing situational analysis. The project part consists of marketing plan for CQS where the goals, strategies and action plans are stated. The market-ing plan undergoes time, cost and risk analysis.
marketing plan, marketing planning, marketing situational analysis, analysis of the promotion, competition analysis
Rozsah průvodní práce
106 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť projekt marketingového plánu spoločnosti CQS. Práca sa skladá z troch častí. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky z oblasti marketingového plánovania nutné pre vypracovanie marketingového plánu. Analytická časť obsahuje predstavenie spoločnosti CQS a vypracovanie marketingovej situačnej analýzy. Projektovú časť tvorí vypracovaný marketingový plán spoločnosti CQS, v ktorom sú stanovené ciele, stratégie a akčné programy. Plán je na záver podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The goal of diploma thesis is to create a marketing plan for company CQS. This thesis con-sists of three parts. The theoretical knowledge from marketing planning needed for the marketing plan is mentioned in the theoretical part of thesis. The analytical part mentions the introduction of CQS and marketing situational analysis. The project part consists of marketing plan for CQS where the goals, strategies and action plans are stated. The market-ing plan undergoes time, cost and risk analysis.
marketing plan, marketing planning, marketing situational analysis, analysis of the promotion, competition analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánovaní a formulujte teoretická východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování ve společnosti CQS.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingového plánu společnosti CQS.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánovaní a formulujte teoretická východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování ve společnosti CQS.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingového plánu společnosti CQS.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, J. a P. LANE. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha: Grada, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
TOMEK, G. a V. VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. Praha: Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
WESTWOOD, J. a J. VEJDĚLEK. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
COOPER, J. a P. LANE. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha: Grada, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
TOMEK, G. a V. VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. Praha: Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
WESTWOOD, J. a J. VEJDĚLEK. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí - Ing. Drábková - 55 bodů - bez otázek
Oponent - Ing. Bejtkovský - 32 bodů - 1. Může diplomantka objasnit význam příležitostí v rámci SWOT analýzy, s. 41? - Zodpovězeno zcela
2. Na základě jakých parametrů byla sestavena a vyhodnocena tabulka 10 ? Vyhodnocení konkurenčních společností, s. 58? - Zodpovězeno zcela
3. Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s managementem certifikační společnosti CQS, jaké byly případné reakce? - Zodpovězeno zcela
Doc. Gregar - Oponent postrádá komplexní analýzu současného stavu marketingového plánování ve společnosti - můžete se k tomuto tématu vyjádřit? - Zodpovězeno zcela
Co by bylo možno udělat pro to, aby zaměstnanci lépe přijali zavedené návrhy? - Zodpovězeno zcela
Spolupracujete s touto organizací pravidelně? - Zodpovězeno zcela
Doc. Chovancová - Můžete uvést metodiku, jak jste zpracovávala analytickou část práce? Chybí mi v ní objektivní data. - Zodpovězeno zcela
Dr. Brychta - Náklady na pozorování konkurence jste vyčíslila 0,- - jsou opravdu nulové? - Zodpovězeno zcela