Diplomová práce se zabývá komunikací s klientem České pojišťovny a.s. Cílem práce bylo vyzdvihnout metody komunikace s klienty České pojišťovny. Dále, jaké jsou překážky, které brání obchodním dovednostem směřujícím k uzavření obchodu, také zda jsou kolegové dostatečně proškoleni. Cílem kvantitativního dotazníkového šetření bylo charakterizovat nejčastější způsoby komunikace s klienty a již výše uvedené skutečnosti.
Anotace v angličtině
This thesis deals with communications with the client from Česká pojišťovna a.s. The aim was to highlight the methods of communication with clients from Česká pojišťovna a.s. Furthermore, what are the barriers to business skills towards closing the deal, also whether they are sufficiently trained colleagues. The aim of the quantitative survey was to characterize the most common ways to communicate with clients and the above-mentioned facts.
Klíčová slova
Česká pojišťovna, klient, komunikace, nonverbální komunikace, obchodní dovednosti, obchodní komunikace, prodejní rozhovor, řeč těla, sociální komunikace, verbální komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Česká pojišťovna, company, client, communication, nonverbal communication, business skills, business communications, sales conversation, body language, social communication, verbal communication.
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikací s klientem České pojišťovny a.s. Cílem práce bylo vyzdvihnout metody komunikace s klienty České pojišťovny. Dále, jaké jsou překážky, které brání obchodním dovednostem směřujícím k uzavření obchodu, také zda jsou kolegové dostatečně proškoleni. Cílem kvantitativního dotazníkového šetření bylo charakterizovat nejčastější způsoby komunikace s klienty a již výše uvedené skutečnosti.
Anotace v angličtině
This thesis deals with communications with the client from Česká pojišťovna a.s. The aim was to highlight the methods of communication with clients from Česká pojišťovna a.s. Furthermore, what are the barriers to business skills towards closing the deal, also whether they are sufficiently trained colleagues. The aim of the quantitative survey was to characterize the most common ways to communicate with clients and the above-mentioned facts.
Klíčová slova
Česká pojišťovna, klient, komunikace, nonverbální komunikace, obchodní dovednosti, obchodní komunikace, prodejní rozhovor, řeč těla, sociální komunikace, verbální komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Česká pojišťovna, company, client, communication, nonverbal communication, business skills, business communications, sales conversation, body language, social communication, verbal communication.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynu obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného testu a výzkum v sociálních vedách" (IMS 2009). Případně podle dalších materiálu, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovedního výzkumu.
Prubežné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím diplomové práce. S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- vymezení základních pojmů, druhy komunikací
- obchodní a komunikační dovednosti
- Česká pojišťovna a její projekty
Cílem mé diplomové práce bude vyzdvihnout metody komunikace s klienty České pojišťovny, dále zjištění, zda jsou kolegové dostatečně proškolení a zda jsou pro ně školení v rámci firmy přínosná. Jaké jsou překážky, které brání obchodním dovednostem směřujícím k uzavření obchodu. Cílem dotazníkového šetření bude charakterizovat nejčastější způsoby komunikace s klienty a také bariéry bránící uzavření obchodu. Dotazník bude rozdán mým kolegům v České pojišťovně. Na závěr vyhodnotím zjištěné údaje a potvrdím či vyvrátím stanovené hypotézy.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynu obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného testu a výzkum v sociálních vedách" (IMS 2009). Případně podle dalších materiálu, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovedního výzkumu.
Prubežné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím diplomové práce. S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- vymezení základních pojmů, druhy komunikací
- obchodní a komunikační dovednosti
- Česká pojišťovna a její projekty
Cílem mé diplomové práce bude vyzdvihnout metody komunikace s klienty České pojišťovny, dále zjištění, zda jsou kolegové dostatečně proškolení a zda jsou pro ně školení v rámci firmy přínosná. Jaké jsou překážky, které brání obchodním dovednostem směřujícím k uzavření obchodu. Cílem dotazníkového šetření bude charakterizovat nejčastější způsoby komunikace s klienty a také bariéry bránící uzavření obchodu. Dotazník bude rozdán mým kolegům v České pojišťovně. Na závěr vyhodnotím zjištěné údaje a potvrdím či vyvrátím stanovené hypotézy.
Seznam doporučené literatury
KŘIVOHLAVÝ, J. Jak si navzájem lépe porozumíme. Praha: Svoboda, 1988, 235 s. ISBN 73/510-21-8.2 25-095-88
LEWIS, D. Tajná řeč těla. 1. vyd. Praha: Hodego, 1989, 229 s. ISBN 80-7219-018-0
LEY, D. F. Nejlepší obchodník. 1. vyd. Praha: Grada, 1955, 355 s. ISBN 80-7169-199-2
MIKULÁŠTÍK, M., Komunikační dovednosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003, 368 s., ISBN 80-247-0650-4
REZEK, J. FILIPOVÁ, A. Umění prodávat. 1 vyd. Praha: Grada Publishing, 2000, 168 s. ISBN 80-7169-905-5
Seznam doporučené literatury
KŘIVOHLAVÝ, J. Jak si navzájem lépe porozumíme. Praha: Svoboda, 1988, 235 s. ISBN 73/510-21-8.2 25-095-88
LEWIS, D. Tajná řeč těla. 1. vyd. Praha: Hodego, 1989, 229 s. ISBN 80-7219-018-0
LEY, D. F. Nejlepší obchodník. 1. vyd. Praha: Grada, 1955, 355 s. ISBN 80-7169-199-2
MIKULÁŠTÍK, M., Komunikační dovednosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003, 368 s., ISBN 80-247-0650-4
REZEK, J. FILIPOVÁ, A. Umění prodávat. 1 vyd. Praha: Grada Publishing, 2000, 168 s. ISBN 80-7169-905-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studenta
2. Otázky vedoucího a oponenta diplomové práce (viz posudky)
odpověděla vyčerpávajícím způsobem
3. doc. Hungr - komunikace s klientem
odpověděla vyčerpávajícím způsobem
PhDr. Jůzl - manipulace s partnerem
odpověděla vyčerpávajícím způsobem
Mgr. Doňková - jak je definována komunikace?
odpověděla dobře