Cílem diplomová práce je vypracování projektu marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh. Teoretická část projektu shrnuje dostupné literární zdroje týkající se marketingových strategií pro vstup na trh. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část poskytuje informace o společnosti, která má zájem vstoupit na trh v České republice, dále analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby a analýzu konkurence ve studované oblasti. Součástí analýzy je primární výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Na základě závěrů provedených analýz je vypracován projekt marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh; vytvořený projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Master thesis aims to develop the marketing strategy for entering foreign company onto the Czech market. The theoretical part of the thesis summarizes the available literary sources on marketing strategies for market entry. The practical part is divided into analytical and project area. Analytical section provides information about the company, interested in en-tering the market in the Czech Republic, further analysis of the feed industry in the Czech Republic, focusing on the market with the use of by-products of food production, additional, competitor analysis in the study area. The analysis contains the primary research among potential customers of the foreign company. Based on the findings of analyzes the project of marketing strategies to enter foreign companies on the Czech market is developed; the created project is subsequently subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
vstup na tuzemský trh, zahraniční firma, trh s krmivářskými produkty, marketingová strategie.
Klíčová slova v angličtině
entering to the domestic market, foreign firm, feed products market, marketing strategy.
Rozsah průvodní práce
108 s
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomová práce je vypracování projektu marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh. Teoretická část projektu shrnuje dostupné literární zdroje týkající se marketingových strategií pro vstup na trh. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část poskytuje informace o společnosti, která má zájem vstoupit na trh v České republice, dále analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby a analýzu konkurence ve studované oblasti. Součástí analýzy je primární výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Na základě závěrů provedených analýz je vypracován projekt marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh; vytvořený projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Master thesis aims to develop the marketing strategy for entering foreign company onto the Czech market. The theoretical part of the thesis summarizes the available literary sources on marketing strategies for market entry. The practical part is divided into analytical and project area. Analytical section provides information about the company, interested in en-tering the market in the Czech Republic, further analysis of the feed industry in the Czech Republic, focusing on the market with the use of by-products of food production, additional, competitor analysis in the study area. The analysis contains the primary research among potential customers of the foreign company. Based on the findings of analyzes the project of marketing strategies to enter foreign companies on the Czech market is developed; the created project is subsequently subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
vstup na tuzemský trh, zahraniční firma, trh s krmivářskými produkty, marketingová strategie.
Klíčová slova v angličtině
entering to the domestic market, foreign firm, feed products market, marketing strategy.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vytvořte literární rešerši k problematice vstupu zahraniční společnosti na český trh.
II. Praktická část
Zpracujte externí analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby.
Zpracujte analýzu konkurence pro trh České republiky.
Vytvořte projekt marketingové strategie vstupu zahraniční společnosti na český trh.
Zpracujte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vytvořte literární rešerši k problematice vstupu zahraniční společnosti na český trh.
II. Praktická část
Zpracujte externí analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby.
Zpracujte analýzu konkurence pro trh České republiky.
Vytvořte projekt marketingové strategie vstupu zahraniční společnosti na český trh.
Zpracujte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Insights from A to Z. 80 Concepts Every Management Needs To Know. 1st edition. New Jersey: Wiley, 2003, 224 s. ISBN 0-471-26867-4.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006, 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
KOTLER, P. a K. K. LANE. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PORTER, M. E. a K. KVAPIL. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Insights from A to Z. 80 Concepts Every Management Needs To Know. 1st edition. New Jersey: Wiley, 2003, 224 s. ISBN 0-471-26867-4.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006, 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
KOTLER, P. a K. K. LANE. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PORTER, M. E. a K. KVAPIL. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc.Ing.Miloslava Chovancová,CSc., vedoucí DP, 50
1) Na str. 71 shrnujete, jaké modely pro vstup a chování na trhu, by měla zahraniční společnost zvolit. Vysvětlete, prosím, důvody, proč by se měla společnost přiklánět v rámci adaptačního modelu k "Analyzátorům"? Zodpovězeno zcela
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., oponent DP, 44
1) Bude Vámi navrhovaný projekt skutečně realizován? Zodpovězeno zcela
2) Jaká je návratnost Vámi vyčíslených nákladů na realizaci projektu? Zodpovězeno zcela
Doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Porovnání legislativních předpisů. Jsou tam nějaké rozdíly?Zodpovězeno částečně
Jakou formu má společnost založit?Zodpovězeno zcela
Ing. Jaromír Schneider
Jaká je v ČR poptávka vůči nabídce v potrvainářských krmivech?Zodpovězeno zcela