Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě její analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy marketingu, marketingového mixu a důležitostí integrované marketingové komunikace. V praktické části je představena samotná společnost a je analyzována jeho marketingová komunikace. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a SWOT analýzy jsou představeny návrhy na možné zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse current situation of marketing communication
of a company and according to this analysis give suggestions for improvements. Thesis is divided into theory and analysis. The former part deals with definitions of marketing and marketing mix, describes individual tools of marketing communication and its importance to be integrated. The latter part consists of introduction of a company and analysis of its communication mix. On the basis of analysis, questionnaire survey and SWOT analysis are introduced recommendations for improvements of current marketing communication.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, propagace, reklama, osobní
prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, event marketing, SWOT analýza, internetový marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communications mix, promotion, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion, event marketing, SWOT analysis, internet marketing
Rozsah průvodní práce
59s.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě její analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy marketingu, marketingového mixu a důležitostí integrované marketingové komunikace. V praktické části je představena samotná společnost a je analyzována jeho marketingová komunikace. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a SWOT analýzy jsou představeny návrhy na možné zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse current situation of marketing communication
of a company and according to this analysis give suggestions for improvements. Thesis is divided into theory and analysis. The former part deals with definitions of marketing and marketing mix, describes individual tools of marketing communication and its importance to be integrated. The latter part consists of introduction of a company and analysis of its communication mix. On the basis of analysis, questionnaire survey and SWOT analysis are introduced recommendations for improvements of current marketing communication.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, propagace, reklama, osobní
prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, event marketing, SWOT analýza, internetový marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communications mix, promotion, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion, event marketing, SWOT analysis, internet marketing
Zásady pro vypracování
Studium a zpracování odborné literatury z oblasti marketingových komunikací
Stanovení hypotézy
Analýza současného využití prostředků marketingové komunikace společnosti TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem
Shrnutí získaných informací o marketingových komunikacích společnosti a doporučení pro jejich zlepšení
Zásady pro vypracování
Studium a zpracování odborné literatury z oblasti marketingových komunikací
Stanovení hypotézy
Analýza současného využití prostředků marketingové komunikace společnosti TON, a.s., Bystřice pod Hostýnem
Shrnutí získaných informací o marketingových komunikacích společnosti a doporučení pro jejich zlepšení
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: An Introduction. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall.
Cannon, Joseph P., William D. Perreault, and E. Jerome McCarthy. 2008. Basic Marketing: A Global-Managerial Approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill
Levinson, Jay Conrad, Mitch Mayerson, and Mary Eule. 2008. Guerrilla Marketing on the Internet: the Definitive Guide from the Father of Guerrilla Marketing. Irvine: Entrepreneur Press
Nava, Mica, Andrew Blake, Ian MacRury, and Barry Richards. 1997. Buy this book: Studies in Advertising and Consumption. London, New York: Routledge.
Pride, William M, and O.C. Ferrell. 1997. Marketing. 10th ed. Boston, New York: Houhgton Mifflin Company.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: An Introduction. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall.
Cannon, Joseph P., William D. Perreault, and E. Jerome McCarthy. 2008. Basic Marketing: A Global-Managerial Approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill
Levinson, Jay Conrad, Mitch Mayerson, and Mary Eule. 2008. Guerrilla Marketing on the Internet: the Definitive Guide from the Father of Guerrilla Marketing. Irvine: Entrepreneur Press
Nava, Mica, Andrew Blake, Ian MacRury, and Barry Richards. 1997. Buy this book: Studies in Advertising and Consumption. London, New York: Routledge.
Pride, William M, and O.C. Ferrell. 1997. Marketing. 10th ed. Boston, New York: Houhgton Mifflin Company.
Přílohy volně vložené
dotazník, zkratky slov
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Vydrová: Did you consult your recommendations in the company? Will they implement some of your recommendations? A: Consulted, as for the enlargement of the services, no knows about that, the company will make sure. Promotion: thinking about TV advertising, esp. sponsorship.
Committee
Q, Emonds: Do they have stores in Slovakia? A: Yes, but not many.