V teoretické části se zaměřuji na popis firemní kultury a vzdělávání zaměstnanců ve firmě obecně a především na popis firemní kultury a systém rozvoje a vzdělávání pracovníků ve firmě HARTMANN - RICO, a.s.
V části praktické jsem se zaměřila na potvrzení nebo vyvrácení tří hypotéz, které jsem si stanovila v úvodu mé práce.
Annotation in English
In the theoretical section, I focus on describing the corporate culture and edu-cation of eployees in general and especially to describe the corporate culture an system of development and training of employees in the company HARTMANN ? RICO a.s.
In the practical part, I focused on the confirmation or refutation of the tree hypoteses, which I set at the beginning of my work.
Keywords
firemní kultura, principy, očekávání, vnímání a možnost využívání, vzdělávání se, pro-ces organizování a zajišťování vzdělávání, vzdělávací akce
Keywords in English
corporate culture, principles, expectations, perceptions and potential for recovery, the process of organization and ensuring of education, training
Length of the covering note
46 s. (66 225 znaků)
Language
CZ
Annotation
V teoretické části se zaměřuji na popis firemní kultury a vzdělávání zaměstnanců ve firmě obecně a především na popis firemní kultury a systém rozvoje a vzdělávání pracovníků ve firmě HARTMANN - RICO, a.s.
V části praktické jsem se zaměřila na potvrzení nebo vyvrácení tří hypotéz, které jsem si stanovila v úvodu mé práce.
Annotation in English
In the theoretical section, I focus on describing the corporate culture and edu-cation of eployees in general and especially to describe the corporate culture an system of development and training of employees in the company HARTMANN ? RICO a.s.
In the practical part, I focused on the confirmation or refutation of the tree hypoteses, which I set at the beginning of my work.
Keywords
firemní kultura, principy, očekávání, vnímání a možnost využívání, vzdělávání se, pro-ces organizování a zajišťování vzdělávání, vzdělávací akce
Keywords in English
corporate culture, principles, expectations, perceptions and potential for recovery, the process of organization and ensuring of education, training
Research Plan
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS ?Metodika psaní odborného testu a výzkum v sociálních vědách? (IMS 2009). Případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím diplomové práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- na popis a význam firemní kultury v organizaci
- na systém a možnosti vzdělávání zaměstnanců v organizaci
- na E-learning jako nový trend vzdělávání v organizaci
Součástí práce bude průzkum (event. drobný výzkum) zaměřený na firemní kulturu a systém vzdělávacího procesu v konkrétní firmě.
Research Plan
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS ?Metodika psaní odborného testu a výzkum v sociálních vědách? (IMS 2009). Případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím diplomové práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- na popis a význam firemní kultury v organizaci
- na systém a možnosti vzdělávání zaměstnanců v organizaci
- na E-learning jako nový trend vzdělávání v organizaci
Součástí práce bude průzkum (event. drobný výzkum) zaměřený na firemní kulturu a systém vzdělávacího procesu v konkrétní firmě.
Recommended resources
Z. Šigut, Firemní kultura a lidské zdroje, ASPI 2004
I. Brooks, Firemní kultura, Brno: Computer Press, 2003
J. Vodák, A. Kucharčíková, Efektivní vzdělávání zaměstnanců, Praha: Grada, 2007
H. Bartoňková, Firemní vzdělávání, Praha: Grada, 2010
H. Zlámalová, Distanční vzdělávání a e-learning, Univerzita J. A. Komenského Praha
Další literatura bude obsažena v Projektu diplomové práce a průběžně doplňována během práce na tomto textu.
Recommended resources
Z. Šigut, Firemní kultura a lidské zdroje, ASPI 2004
I. Brooks, Firemní kultura, Brno: Computer Press, 2003
J. Vodák, A. Kucharčíková, Efektivní vzdělávání zaměstnanců, Praha: Grada, 2007
H. Bartoňková, Firemní vzdělávání, Praha: Grada, 2010
H. Zlámalová, Distanční vzdělávání a e-learning, Univerzita J. A. Komenského Praha
Další literatura bude obsažena v Projektu diplomové práce a průběžně doplňována během práce na tomto textu.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
1. Vystoupení studenta
2. Otázky vedoucího a oponenta bakalářské práce (viz posudky)
odpověděla vyčerpávajícím způsobem
3. Mgr. Vavrečková - spokojenost zaměstnanců podniku - odpověděla vyčerpávajícím způsobem
Mgr. Vavrečková - přínos poznatků pro praxi - odpověděla vyčerpávajícím způsobem