Práce se zabývá dominantním vlivem sdělovacích prostředků na vytváření současného obrazu světa; analyzuje lidskou komunikaci z pohledu masové kultury, poukazuje na vzrůstající moc masmédií, rozebírá problematiku informační konjunktury a její dopad na společnost, reflektuje informaci jako strategickou jednotku ve vědě, politice a byznysu.
Anotace v angličtině
The treatise deals with the dominant influence of media on the formation of the contemporary picture of the world; it analyses the human communication in view of the mass culture, adverts to increasing power of the mass media, resolves problems of the informational conjuncture and its impact on society, it reflects the information as the strategic element of the science, politics and business.
Klíčová slova
Média, masmédia, sdělovací prostředky, komunikace, reklama, realita, informace
Klíčová slova v angličtině
Media, the mass media, communication, advertisement, reality, information
Rozsah průvodní práce
39 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá dominantním vlivem sdělovacích prostředků na vytváření současného obrazu světa; analyzuje lidskou komunikaci z pohledu masové kultury, poukazuje na vzrůstající moc masmédií, rozebírá problematiku informační konjunktury a její dopad na společnost, reflektuje informaci jako strategickou jednotku ve vědě, politice a byznysu.
Anotace v angličtině
The treatise deals with the dominant influence of media on the formation of the contemporary picture of the world; it analyses the human communication in view of the mass culture, adverts to increasing power of the mass media, resolves problems of the informational conjuncture and its impact on society, it reflects the information as the strategic element of the science, politics and business.
Klíčová slova
Média, masmédia, sdělovací prostředky, komunikace, reklama, realita, informace
Klíčová slova v angličtině
Media, the mass media, communication, advertisement, reality, information