Práce je zaměřena na vývojové poruchy dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem bylo vysvětlit jejich příčiny a případné následky, kterými se mohou tyto poruchy projevit a zvýraznit úlohu rodiny, rodinné výchovy a školy při výchově dětí. Práce se dále zabývá chybami, kterých se rodiče a vychovatelé dopouštějí a které mají určující význam při formování osobnosti mladého člověka a jeho mravní vývoj.
Anotace v angličtině
The work is aimed at the disordersin the development of preschool younger school age children. The objective was to explain thein causes and possible conseguences bz which these disorders can be appear and to stress the role of the familz, familz education and the role of the school during children education. Further objective was to determine the mistakes which we as parents and schoolmasters are making and which have decisive significance duringthe form of the personalitz of young people and their moral development.
Klíčová slova
Výchovné problémy, předškolní věk, mladší školní věk, rodina, rodinná výchova, škola, následky.
Klíčová slova v angličtině
Education problems, preschool, younger school age, family, family education, school, conseguences.
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na vývojové poruchy dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem bylo vysvětlit jejich příčiny a případné následky, kterými se mohou tyto poruchy projevit a zvýraznit úlohu rodiny, rodinné výchovy a školy při výchově dětí. Práce se dále zabývá chybami, kterých se rodiče a vychovatelé dopouštějí a které mají určující význam při formování osobnosti mladého člověka a jeho mravní vývoj.
Anotace v angličtině
The work is aimed at the disordersin the development of preschool younger school age children. The objective was to explain thein causes and possible conseguences bz which these disorders can be appear and to stress the role of the familz, familz education and the role of the school during children education. Further objective was to determine the mistakes which we as parents and schoolmasters are making and which have decisive significance duringthe form of the personalitz of young people and their moral development.
Klíčová slova
Výchovné problémy, předškolní věk, mladší školní věk, rodina, rodinná výchova, škola, následky.
Klíčová slova v angličtině
Education problems, preschool, younger school age, family, family education, school, conseguences.