Bakalářská práce zaměřena na analýzu komunitních webů a jejich využití v marketingu se v první, teoretické části, zabývá komunitou jako takovou, historií komunitních webů, pří-klady těchto webů a představuje také některé z nejznámějších komunitních webů u nás i ve světě. První část také obsahuje popis spojení komunitních webů a marketingu. Druhá, prak-tická část, je věnována analýze současného stavu komunitních webů a marketingu a jsou zde uvedeny návrhy na zlepšení stávající situace, které jsou poté součástí nákladové a rizi-kové analýzy.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis focused on analysis of community websites and their using in marketing. The first, theoretical part deals with the community as a whole next history of community websites, examples of these sites and also represents some of the most famous sites in our country and all over the world. The first part also includes a description of the connection of community sites and marketing. The second, practical part is devoted to analyzing the current state of community sites and marketing and there are some suggestions for impro-ving the current situation, which are then part of the cost and risk analysis.
Bakalářská práce zaměřena na analýzu komunitních webů a jejich využití v marketingu se v první, teoretické části, zabývá komunitou jako takovou, historií komunitních webů, pří-klady těchto webů a představuje také některé z nejznámějších komunitních webů u nás i ve světě. První část také obsahuje popis spojení komunitních webů a marketingu. Druhá, prak-tická část, je věnována analýze současného stavu komunitních webů a marketingu a jsou zde uvedeny návrhy na zlepšení stávající situace, které jsou poté součástí nákladové a rizi-kové analýzy.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis focused on analysis of community websites and their using in marketing. The first, theoretical part deals with the community as a whole next history of community websites, examples of these sites and also represents some of the most famous sites in our country and all over the world. The first part also includes a description of the connection of community sites and marketing. The second, practical part is devoted to analyzing the current state of community sites and marketing and there are some suggestions for impro-ving the current situation, which are then part of the cost and risk analysis.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky týkající se
komunitních webů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití komunitních webů v marketingu.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro účelnější využití komunitních webů v marketingu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky týkající se
komunitních webů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití komunitních webů v marketingu.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro účelnější využití komunitních webů v marketingu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[2] RUIBAR, Richard. Alchymie internetového úspěchu. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media, 2005. 156 s. ISBN 80-86686-53-1.
[3] STŘIHAVKA, Marek. Vaše bezpečnost a anonymita na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 87 s. ISBN 80-72265-86-5.
[4] ŠKYŘÍK, Petr. Internet: definice, možnosti, vize. 1. vyd. Brno: Tribun EU, 2009. 179 s. ISBN 978-80-7399-784-7.
[5] ŠMAHEL, David. Psychologie a internet: děti dospělými, dospělí dětmi. 1. vyd. Praha: Triton, 2003. 158 s. ISBN 80-7254-360-1.
Seznam doporučené literatury
[1] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[2] RUIBAR, Richard. Alchymie internetového úspěchu. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media, 2005. 156 s. ISBN 80-86686-53-1.
[3] STŘIHAVKA, Marek. Vaše bezpečnost a anonymita na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 87 s. ISBN 80-72265-86-5.
[4] ŠKYŘÍK, Petr. Internet: definice, možnosti, vize. 1. vyd. Brno: Tribun EU, 2009. 179 s. ISBN 978-80-7399-784-7.
[5] ŠMAHEL, David. Psychologie a internet: děti dospělými, dospělí dětmi. 1. vyd. Praha: Triton, 2003. 158 s. ISBN 80-7254-360-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., celkový počet bodů: 53
1. Jaké je nebezpečí zavedení cenzury na internetu? otázka zodpovězena: zcela
2. Může docházet k vědomé manipulaci s míněním a následným chováním členů internetové komunity? otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Ing. Michaela Grycová, celkový počet bodů: 46
1. Zajímalo by mě, jestli je s Vašimi doporučeními zmíněná firma obeznámena a jak se jim líbí? Inspirují se některým z Vašich návrhů? otázka zodpovězena: zcela
2. Spolupracujete s uvedenou firmou, uvažujete o práci v této oblasti? otázka zodpovězena: zcela
Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Kolik jste měl respondentů? Co přesně znamená oslovení respondentů přes komunitní weby? Proč jste v dotazníku použil otázku č. 13? Na str. 42 je výrok ?reklama na komunitních webech??, vysvětlete ho? Kolik stojí reklama na billboardu? Proč jste neuvedl v nákladové analýze tyto náklady? Co by měla riziková analýza splňovat, aby byla skutečně analýzou? Jaký je typický uživatel webových komunit?
otázka zodpovězena: uspokojivě
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Proč jste ve zdrojích použil wikipedii? Jaký byl přesný cíl vaší práce? Upřesněte využití cenové kalkulace, kterou jste zpracoval ve vaší práci?
otázka zodpovězena: uspokojivě