Diplomová práce se zabývá otevřením nové prodejny společnosti Telefónica O2 v Holešově. Teoretická část je tvořena poznatky, které vycházejí z odborné literatury vztahující se k dané problematice.
Na základě poznatků z analytické části, ve které je vypracována PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je zpracován konkrétní projekt. Závěr projektu je věnován zhodnocení případných rizik.
Anotace v angličtině
This thesis deals with opening new stores Telefónica O2 Holešov. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature related to given issue.
On the basis of the analytical part, which is prepared by PESTE analysis, Porter´s five competitive forces model and SWOT analysis is developed specific project. The conclusion of the project is devoted to an assessment of potential risks.
Klíčová slova
PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, telekomunikační služby
Klíčová slova v angličtině
PESTE analysis, Porter´s five competitive forces model, SWOT analysis, telecommunication services
Rozsah průvodní práce
115 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá otevřením nové prodejny společnosti Telefónica O2 v Holešově. Teoretická část je tvořena poznatky, které vycházejí z odborné literatury vztahující se k dané problematice.
Na základě poznatků z analytické části, ve které je vypracována PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je zpracován konkrétní projekt. Závěr projektu je věnován zhodnocení případných rizik.
Anotace v angličtině
This thesis deals with opening new stores Telefónica O2 Holešov. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature related to given issue.
On the basis of the analytical part, which is prepared by PESTE analysis, Porter´s five competitive forces model and SWOT analysis is developed specific project. The conclusion of the project is devoted to an assessment of potential risks.
Klíčová slova
PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, telekomunikační služby
Klíčová slova v angličtině
PESTE analysis, Porter´s five competitive forces model, SWOT analysis, telecommunication services
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky využitelné v praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu možností otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky využitelné v praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu možností otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd.
Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
[2] KORÁB, V.; MIHALISKO, M. Založení a řízení společnosti. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 252 s. ISBN 80-251-0592-X.
[3] KORÁB, V.; REŽŇÁKOVÁ, M.; PETERKA, J. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
[4] KOŠŤAN, P.; ŠULEŘ, O. Firemní strategie. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 124 s. ISBN 80-7226-657-8.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd.
Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
[2] KORÁB, V.; MIHALISKO, M. Založení a řízení společnosti. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 252 s. ISBN 80-251-0592-X.
[3] KORÁB, V.; REŽŇÁKOVÁ, M.; PETERKA, J. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
[4] KOŠŤAN, P.; ŠULEŘ, O. Firemní strategie. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 124 s. ISBN 80-7226-657-8.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D. Hodnocení: 50 bodů. Otázky:
1. Na str. 33 uvádíte, že obchodní politika může využít 3 základní typy: restriktivní, omezující a směrnou. Který z těchto typů využívá O2 u klíčových zákazníků? (odpověděla uspokojivě)
2. Na obr. 6 na str. 41 máte uvedeny roční přírůstky zákazníků podle počtu aktivních SIM karet. Vysvětlete důvod tak masivního propadu počtu zákazníků společnosti O2 v roce 2009? (odpověděla zcela)
Oponent DP: Ing. Lenka Harantová. Hodnocení: 51 bodů. Otázky:
1) Na str.41 máte graf "roční přírůstky zákazníků" uveďte prosím důvod výrazného poklesu zákazníků společnosti Telefonica O2 v letech 2009-2010? (odpověděla zcela)
2) V projektové části uvádíte pojem létající trenér, můžete blíže specifikovat jeho práci? (odpověděla zcela)
Ing. Martin Kovářík, Ph.D.
Jak jste v práci došla k rozhodovacímu kritériu? (odpověděla částečně)