Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? pojednává o současném stavu kina Metra 70 Prostějov a jeho budoucím vývoji. Autor se snaží zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70, zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků. Na základě analýzy se snažím navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit povědomí o kině a jeho návštěvnost.
V teoretické části se autor zabývá integrovanou komunikací, komunikačním mixem, vztahy se zákazníky. Dále je také popsána samotná digitalizace kina.
V praktické části se snaží zaměřit na historii kina a na analýzu jeho současného stavu. Důraz je kladen na rozbor návštěvnosti a celkovou propagaci kina. Autor se dále zaměřuje na konkurenci kina Metra 70. Součástí praktické části je dotazník vyplněný návštěvníky kina Metra 70.
Projektová část je zaměřena na návrh aktivit, kterými kino Metro 70 může vyřešit klesající návštěvnost a může také zvýšit povědomí o kině jako takovém.
Anotace v angličtině
The master's thesis considers current position and future development of Metro 70 cinema in Prostejov. The main aim is to determine the causes of decreasing cinema attendance and offer solutions. Especially, I focus on the state of cinema advertising and look for possible shortcomings. Then, based on thorough analysis, I propose a new advertising campaign and suggest additional activities which would increase public awareness and cinema attendance.
The theoretical part deals with integrated communication, communication mix and customer relations. Then, I briefly describe how digitalization was implemented in the cinema.
In the practical part, cinema history is summarized and I analyse its current position, attendance and overall cinema advertising. I also briefly consider the competition of Metro 70 cinema. Moreover, this analysis is complemented with a survey of cinema visitors.
In the projective part, I proposes activities to increase cinema attendance and awareness of the cinema as a whole.
Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? pojednává o současném stavu kina Metra 70 Prostějov a jeho budoucím vývoji. Autor se snaží zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70, zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků. Na základě analýzy se snažím navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit povědomí o kině a jeho návštěvnost.
V teoretické části se autor zabývá integrovanou komunikací, komunikačním mixem, vztahy se zákazníky. Dále je také popsána samotná digitalizace kina.
V praktické části se snaží zaměřit na historii kina a na analýzu jeho současného stavu. Důraz je kladen na rozbor návštěvnosti a celkovou propagaci kina. Autor se dále zaměřuje na konkurenci kina Metra 70. Součástí praktické části je dotazník vyplněný návštěvníky kina Metra 70.
Projektová část je zaměřena na návrh aktivit, kterými kino Metro 70 může vyřešit klesající návštěvnost a může také zvýšit povědomí o kině jako takovém.
Anotace v angličtině
The master's thesis considers current position and future development of Metro 70 cinema in Prostejov. The main aim is to determine the causes of decreasing cinema attendance and offer solutions. Especially, I focus on the state of cinema advertising and look for possible shortcomings. Then, based on thorough analysis, I propose a new advertising campaign and suggest additional activities which would increase public awareness and cinema attendance.
The theoretical part deals with integrated communication, communication mix and customer relations. Then, I briefly describe how digitalization was implemented in the cinema.
In the practical part, cinema history is summarized and I analyse its current position, attendance and overall cinema advertising. I also briefly consider the competition of Metro 70 cinema. Moreover, this analysis is complemented with a survey of cinema visitors.
In the projective part, I proposes activities to increase cinema attendance and awareness of the cinema as a whole.
1. V teoretické části zpracujte a zhodnoťte dostupnou literaturu a zdroje z oblasti marketingu služeb, kultury a integrované komunikace.
2. Analyzovat stávající stav marketingové komunikace kina Metro 70´Prostějov . Porovnejte možné konkurenty a jejich marketingové strategie s kinem Metro 70´Prostějov.
3. Na základě výsledků analýzy zpracovat návrh nové marketingové komunikace a strategie. Navrhnou potencionální rozšíření využití kina v rámci digitalizace. Naznačit implementaci v praxi a možný budoucí rozvoj.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte a zhodnoťte dostupnou literaturu a zdroje z oblasti marketingu služeb, kultury a integrované komunikace.
2. Analyzovat stávající stav marketingové komunikace kina Metro 70´Prostějov . Porovnejte možné konkurenty a jejich marketingové strategie s kinem Metro 70´Prostějov.
3. Na základě výsledků analýzy zpracovat návrh nové marketingové komunikace a strategie. Navrhnou potencionální rozšíření využití kina v rámci digitalizace. Naznačit implementaci v praxi a možný budoucí rozvoj.
Seznam doporučené literatury
Tellis, G.J., Reklama a podpora prodeje, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2000, ISBN 80-7169-997-7.
Vysekalová, J., Mikeš, J., Reklama ? jak dělat reklamu, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., ISBN 987-80-247-2001-2.
Vaštíková, M., Marketing služeb ? efektivně a moderně, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., ISBN 978-80-247-2721-9.
Staňková, P., Vorlová, R., Vlčková, I., Marketing obchodu a služeb, 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Baťi ve Zlíně 2007, ISBN 978-80-7318-532-9.
Postler, M., Média v reklamě ? televize, rozhlas, tisk, 1. vydání, Praha, Economia 2003, ISBN 80-245-0629-7.
Šindler, P., Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0646-6.
Foret, M. Marketingová komunikace. 1. vydání, Brno, Computer Press 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Lamlová, P., Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas, bakalářská práce 2008, 50 s.
Petr Němec, Intergrovaná komunikace korporaci, Praha : Oeconomica, 2006
TOMAN, Miloš. Intuitivní reklama. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2006. 250 s. ISBN 8072611399.
Seznam doporučené literatury
Tellis, G.J., Reklama a podpora prodeje, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2000, ISBN 80-7169-997-7.
Vysekalová, J., Mikeš, J., Reklama ? jak dělat reklamu, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., ISBN 987-80-247-2001-2.
Vaštíková, M., Marketing služeb ? efektivně a moderně, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., ISBN 978-80-247-2721-9.
Staňková, P., Vorlová, R., Vlčková, I., Marketing obchodu a služeb, 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Baťi ve Zlíně 2007, ISBN 978-80-7318-532-9.
Postler, M., Média v reklamě ? televize, rozhlas, tisk, 1. vydání, Praha, Economia 2003, ISBN 80-245-0629-7.
Šindler, P., Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0646-6.
Foret, M. Marketingová komunikace. 1. vydání, Brno, Computer Press 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Lamlová, P., Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas, bakalářská práce 2008, 50 s.
Petr Němec, Intergrovaná komunikace korporaci, Praha : Oeconomica, 2006
TOMAN, Miloš. Intuitivní reklama. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2006. 250 s. ISBN 8072611399.
Přílohy volně vložené
1x CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponenta. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky oponenta:
1. Jaké jsou možnosti financování mimo rozpočty města pro kulturní organizaci jako je kino Metro 70?
2. Myslíte si, že existují i jiné nástroje e-komunikace, které by mohli pomoci zvýšit návštěvnost kina? Případně jaké?
3. Navrhněte nízkorozpočtové komunikační aktivity pro zvýšení zájmu o kino METRO 70.
Studentka zodpověděla položené otázky.