Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru,
o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a. s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové komunikace. Součástí práce je analýza komunikace produktu G2 prostřednictvím průzkumné sondy. Projektová část navazuje na výsledky analýzy uvedené v praktické části. Navrhuje řešení pro komunikaci produktu Gaudeamus2.
Anotace v angličtině
This diploma's thesis in the theoretical part deals with marketing in bank sector, marketing and communication mix in services. It presents how to improve the quality of services, it states the importance of customer relationship management, brand relationship and purchasing behavior. In the practical part of this diploma's thesis the Komerční banka a. s. copany, its student's account Gaudeamus2 and its marketing activities are presented and analyzed. One part of this work is an analysis of the communication of the produkt G2 through an exploratory probe. The project part connects/builds on a results of the analysis
in the practical part. Its suggests the solution for communication of product Gaudeamus2.
Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru,
o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a. s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové komunikace. Součástí práce je analýza komunikace produktu G2 prostřednictvím průzkumné sondy. Projektová část navazuje na výsledky analýzy uvedené v praktické části. Navrhuje řešení pro komunikaci produktu Gaudeamus2.
Anotace v angličtině
This diploma's thesis in the theoretical part deals with marketing in bank sector, marketing and communication mix in services. It presents how to improve the quality of services, it states the importance of customer relationship management, brand relationship and purchasing behavior. In the practical part of this diploma's thesis the Komerční banka a. s. copany, its student's account Gaudeamus2 and its marketing activities are presented and analyzed. One part of this work is an analysis of the communication of the produkt G2 through an exploratory probe. The project part connects/builds on a results of the analysis
in the practical part. Its suggests the solution for communication of product Gaudeamus2.
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na specifika marketingové komunikace KB. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu stávající komunikace KB s cílovou skupinou. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Zhodnoťte míru a formu využití komunikačních nástrojů KB, případně silné a slabé stránky současného využívání.
3. Na základě výsledků analýzy současného stavu navrhněte možné změny na poli využívání komunikačních nástrojů KB a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na specifika marketingové komunikace KB. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu stávající komunikace KB s cílovou skupinou. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Zhodnoťte míru a formu využití komunikačních nástrojů KB, případně silné a slabé stránky současného využívání.
3. Na základě výsledků analýzy současného stavu navrhněte možné změny na poli využívání komunikačních nástrojů KB a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
AAKER, David A. Brand building . Praha : Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER,KEVIN, Lane. Strategické řízení značky . Praha : Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
FORET, Jaroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAGUE, Paul . Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Praha: Computer Press, 2003. 234 s. s. ISBN 80-7226-91.
SCHIFFMAN, Leon G. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. Business books . ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy . Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-040.
KOTLER, Philip. Marketing, management: Analýza, plánování, realizace a kontrola. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 787 s. ISBN 80-85605-08-2.
BURRNETT , Ken . Klíčoví zákazníci a péče o ně: koncepce, metody a postupy, jak utvářet a řídit vztahy s klíčovými zákazníky . Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
LINDSTROM, Martin. Nákupologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme . Brno: Computer Press, 2009. 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
DOANE, Darryl S; SLOAT, Rose D. Péče o zákazníka: tréninková kniha . Brno: Computer Press, 2006. 300 s. ISBN 80-251-0846-5.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
AAKER, David A. Brand building . Praha : Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER,KEVIN, Lane. Strategické řízení značky . Praha : Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
FORET, Jaroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAGUE, Paul . Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Praha: Computer Press, 2003. 234 s. s. ISBN 80-7226-91.
SCHIFFMAN, Leon G. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. Business books . ISBN 80-251-0094-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy . Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-040.
KOTLER, Philip. Marketing, management: Analýza, plánování, realizace a kontrola. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 787 s. ISBN 80-85605-08-2.
BURRNETT , Ken . Klíčoví zákazníci a péče o ně: koncepce, metody a postupy, jak utvářet a řídit vztahy s klíčovými zákazníky . Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
LINDSTROM, Martin. Nákupologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme . Brno: Computer Press, 2009. 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
DOANE, Darryl S; SLOAT, Rose D. Péče o zákazníka: tréninková kniha . Brno: Computer Press, 2006. 300 s. ISBN 80-251-0846-5.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou magisterskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí práce byla stanovena doplňující otázka:
1. Vysvětlete, jak jste využila odborné zdroje u hypotézy H3 a u kapitol číslo 12. 6 a 12.7?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Na základě jakých zdrojů jste vypracovala SWOT analýzu Komerční banky?
2. Státní regulace bankovního systému jste zařadila do oblasti ohrožujících faktorů. Jaký vliv by mohla mít navrhovaná zdanění bank v rámci EU?
3. Ve vaší práci se opakuje otázka, podle čeho budou studentští klienti porovnávat nabídku konkurence, až si budou zřizovat běžný účet u banky. Dostala jste mezitím třeba i částečnou odpověď v rámci nových výzkumných dat?
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.