Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce.
Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují.
Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat postoj studentů fakulty k této problematice.
Závěry zkoumání budou aplikovány na navržení možného řešení spolupráce s praxí pro Fakultu multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
Anotace v angličtině
Aim of this diplomma thesis is to chart the area of communication of the academic and commercial sphere and to examine the key aspects which are crutial for their cooperation.
The theorethical part aims to find out all possible areas concerning the issue, that are with the topic of the above mentioned cooperation directly connected and are the subject of it´s influence.
The practical part has to analyze the topic related areas. At the same time it evaluates data from the research among students of the art field studies of the Faculty of Multimedia Communications and examines their attitude towards the commercial cooperation issue.
Conclusions of the analytical part of this thesis are used to design possible solution for the academic and comercial cooperation suited for the Faculty of Multimedia Communications.
Klíčová slova
marketing školy, art marketing, transfer technologií, inovace, konkurence-schopnost
Klíčová slova v angličtině
scholar marketing, art marketing, technology transfer, innovation, competitiveness
Rozsah průvodní práce
156 s (159 732 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce.
Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují.
Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat postoj studentů fakulty k této problematice.
Závěry zkoumání budou aplikovány na navržení možného řešení spolupráce s praxí pro Fakultu multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
Anotace v angličtině
Aim of this diplomma thesis is to chart the area of communication of the academic and commercial sphere and to examine the key aspects which are crutial for their cooperation.
The theorethical part aims to find out all possible areas concerning the issue, that are with the topic of the above mentioned cooperation directly connected and are the subject of it´s influence.
The practical part has to analyze the topic related areas. At the same time it evaluates data from the research among students of the art field studies of the Faculty of Multimedia Communications and examines their attitude towards the commercial cooperation issue.
Conclusions of the analytical part of this thesis are used to design possible solution for the academic and comercial cooperation suited for the Faculty of Multimedia Communications.
Klíčová slova
marketing školy, art marketing, transfer technologií, inovace, konkurence-schopnost
Klíčová slova v angličtině
scholar marketing, art marketing, technology transfer, innovation, competitiveness
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupné informační zdroje zabývající se problematikou komunikace vysokých škol s vybranými cílovými skupinami.
2. Charakterizujte současné postavení marketingu a marketingových komunikací ve vysokém školství.
3. Definujte zásadní oblasti pro komunikaci akademické a komerční sféry.
4. Analyzujte a vyhodnoťte sběr primárních a sekundárních informací se zaměřením na problematiku komunikace výtvarných oborů FMK s komerční sférou.
5. Navrhněte možné řešení zjištěných problémů a doporučte řešení pro komunikaci FMK se sledovanou cílovou skupinou.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupné informační zdroje zabývající se problematikou komunikace vysokých škol s vybranými cílovými skupinami.
2. Charakterizujte současné postavení marketingu a marketingových komunikací ve vysokém školství.
3. Definujte zásadní oblasti pro komunikaci akademické a komerční sféry.
4. Analyzujte a vyhodnoťte sběr primárních a sekundárních informací se zaměřením na problematiku komunikace výtvarných oborů FMK s komerční sférou.
5. Navrhněte možné řešení zjištěných problémů a doporučte řešení pro komunikaci FMK se sledovanou cílovou skupinou.
Seznam doporučené literatury
PRUDKÝ, L. PABIAN, P. ŠIMA, K. České vysoké školství. Na cestě od elitního k univerzálnímu vzdělávání 1989-2009. 1. vyd. Praha. GRADA. ISBN 978-80-247-3009-7
JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha. Grada. ISBN 978-80-247-2724-0
DYTRT, Z. STŘÍTESKÁ, M. Efektivní inovace. Brno. Computer Press. ISBN 978-80-251-2771-1
KOURDI, J. Podniková strategie. 2011. Brno. Computer Press. ISBN 978-80-251-2725-4
CLAYWOOD, L.C. Public Relations. 2003. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-886-4
MEFFERT, H. Marketing Management. 1996. Praha. Grada. ISBN 80-7169-329-4
TAYLOR, D. Brand Management. 2007. Brno. Computer Press. ISBN 978-80-251-1818-4
Seznam doporučené literatury
PRUDKÝ, L. PABIAN, P. ŠIMA, K. České vysoké školství. Na cestě od elitního k univerzálnímu vzdělávání 1989-2009. 1. vyd. Praha. GRADA. ISBN 978-80-247-3009-7
JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha. Grada. ISBN 978-80-247-2724-0
DYTRT, Z. STŘÍTESKÁ, M. Efektivní inovace. Brno. Computer Press. ISBN 978-80-251-2771-1
KOURDI, J. Podniková strategie. 2011. Brno. Computer Press. ISBN 978-80-251-2725-4
CLAYWOOD, L.C. Public Relations. 2003. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-886-4
MEFFERT, H. Marketing Management. 1996. Praha. Grada. ISBN 80-7169-329-4
TAYLOR, D. Brand Management. 2007. Brno. Computer Press. ISBN 978-80-251-1818-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila diplomovou práci dle předepsané struktury. Následně byly přečteny posudky.
Byly položeny otázky dle posudku.
1.Můžete zhodnotit náklady na Vámi prezentovaný projekt? Kolik Vámi navržený projekt bude stát FMK v případě jeho realizace?
Studentka provedla zhodnocení s výstupy ve smyslu nákladů na personál a režijních nákladů na činnost.
2.Ve své práci zmiňujete Komunikační agenturu FMK. Jaký je její nejvýznamnější projekt?
Studentka vybrala z portfolia projektů.
3.V práci jste provedla srovnání (resp. pouhé vyjmenování) konkurenčních vysokých škol a jejich uměleckých oborů. Jaké postavení má v jejich rámci FMK se svými uměleckými obory?
Studentka popsala situaci FMK dle dostupných zdrojů.