Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.
V teoretické části je zpracována teorie komunikačního mixu, komunikačního plánu a analýzy okolí podniku z odborné literatury.
V praktické části je nejprve popsána samotná cestovní kancelář a služby, které kancelář nabízí či zprostředkovává. Dále je práce zaměřena na současný stav komunikačních aktivit, kde je rozebrán přístup k jednotlivým součástem komunikačního mixu a dále je také sepsán návrh na zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na nízkou cenu, kreativitu řešení a efektivitu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed theory of the communication mix, communication plan and analysis around the business literature.
The practical part describes travel agency itself and services which company offers or mediates. Further is work focused on the current state of communication activities, where is divided to individual components of the communication mix and is also drafted for a streamlining of marketing communications with an emphasis on low-cost, creative solutions and efficiency.
Klíčová slova
Komunikační plán, Komunikační mix, SWOT analýza, STEP analýza, public relations, podpora prodeje, reklama, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Communication Plan Communication mix, SWOT analysis, STEP analysis, public relations, sales promotion, advertising, personal selling, direct marketing
Rozsah průvodní práce
74 s. (109 761 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.
V teoretické části je zpracována teorie komunikačního mixu, komunikačního plánu a analýzy okolí podniku z odborné literatury.
V praktické části je nejprve popsána samotná cestovní kancelář a služby, které kancelář nabízí či zprostředkovává. Dále je práce zaměřena na současný stav komunikačních aktivit, kde je rozebrán přístup k jednotlivým součástem komunikačního mixu a dále je také sepsán návrh na zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na nízkou cenu, kreativitu řešení a efektivitu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed theory of the communication mix, communication plan and analysis around the business literature.
The practical part describes travel agency itself and services which company offers or mediates. Further is work focused on the current state of communication activities, where is divided to individual components of the communication mix and is also drafted for a streamlining of marketing communications with an emphasis on low-cost, creative solutions and efficiency.
Klíčová slova
Komunikační plán, Komunikační mix, SWOT analýza, STEP analýza, public relations, podpora prodeje, reklama, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Communication Plan Communication mix, SWOT analysis, STEP analysis, public relations, sales promotion, advertising, personal selling, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu a odborné zdroje
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových komunikací podniku
Proveďte analýzy a potřebné šetření pro návrh komunikačního plánu
Navrhněte zefektivnění marketingových komunikací v podniku
Definujte možné způsoby měření efektivity komunikačních nástrojů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu a odborné zdroje
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových komunikací podniku
Proveďte analýzy a potřebné šetření pro návrh komunikačního plánu
Navrhněte zefektivnění marketingových komunikací v podniku
Definujte možné způsoby měření efektivity komunikačních nástrojů
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, Petr. Marketingová komunikace: : to nejlepší z nových trendů. Vyd. 2., rozšířené. Praha : Management Press, s. r. o., 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[2] CLOW, Kenneth E; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a. s., 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingové komunikace. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a. s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. Vyd. 3., aktualizované a doplněné. Praha : Grada Publishing, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
[6] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, Petr. Marketingová komunikace: : to nejlepší z nových trendů. Vyd. 2., rozšířené. Praha : Management Press, s. r. o., 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[2] CLOW, Kenneth E; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a. s., 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingové komunikace. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a. s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. Vyd. 3., aktualizované a doplněné. Praha : Grada Publishing, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
[6] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Vorlová:
Jaké komunikační prostředky firma používá?
Jakým způsobem docílíte tzv. corporate identity?