Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky porovnány s praktickými a nástroje marketingu divadelního festivalu Hobblík & Mumraj! analyzovány.
Anotace v angličtině
In order to reach success, it?s necessary for organizations, which are using art marketing, to be precise in finishing each of the tools of the marketing and communication mix. If the tools are cooperating, their power multiplies a they have bigger impact on potential visitor of the cultural event. This work in it?s theoretical part lists and describes tools which are used in art marketing, while in the practical part is the theoretical knowledge compared to the practical and tools of the Hobblík & Mumraj! festival are analysed.
Klíčová slova
marketing, marketing kultury, art marketing, festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!, propagace festivalu, divadlo
Klíčová slova v angličtině
marketing, cultural marketing, art marketing, Amateur theatre festival Hobblík & Mumraj!, festival promotion, theatre
Rozsah průvodní práce
65 204
Jazyk
CZ
Anotace
Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky porovnány s praktickými a nástroje marketingu divadelního festivalu Hobblík & Mumraj! analyzovány.
Anotace v angličtině
In order to reach success, it?s necessary for organizations, which are using art marketing, to be precise in finishing each of the tools of the marketing and communication mix. If the tools are cooperating, their power multiplies a they have bigger impact on potential visitor of the cultural event. This work in it?s theoretical part lists and describes tools which are used in art marketing, while in the practical part is the theoretical knowledge compared to the practical and tools of the Hobblík & Mumraj! festival are analysed.
Klíčová slova
marketing, marketing kultury, art marketing, festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!, propagace festivalu, divadlo
Klíčová slova v angličtině
marketing, cultural marketing, art marketing, Amateur theatre festival Hobblík & Mumraj!, festival promotion, theatre
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů, vztahujících se k tématu BP. Pomocí těchto poznatků zpracujte teoretický základ se zaměřením na problematiku marketingu kultury, formulujte hypotézy a cíle práce.
2. Analizujte komunikační strategii předchozích ročníků H&M!. Realizujte dotazníkové šetření ke zjištění povědomí o festivalu.
3. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření proveďte verifikace pracovních hypotéz a vyvoďte závěry, případně navrhněte možné změny vedoucí ke zefektivnění současné komunikační strategie festivalu H&M!.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů, vztahujících se k tématu BP. Pomocí těchto poznatků zpracujte teoretický základ se zaměřením na problematiku marketingu kultury, formulujte hypotézy a cíle práce.
2. Analizujte komunikační strategii předchozích ročníků H&M!. Realizujte dotazníkové šetření ke zjištění povědomí o festivalu.
3. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření proveďte verifikace pracovních hypotéz a vyvoďte závěry, případně navrhněte možné změny vedoucí ke zefektivnění současné komunikační strategie festivalu H&M!.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Kultura a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2009. 200 s. ISBN 978-80-904273-2-7
BAČUVČÍK, Radim. Divadlo, filharmonie a studenti : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí. Zlín : VeRBuM, 2008. 1 CD-ROM ; s. ISBN 978-80-904273-0-3
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5
VESELKOVÁ, Jana. Propagace amatérského divadelního souboru : diplomová práce. [s.l.], 2004. 88 s. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Vedoucí práce Marcela Göttlichová
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Kultura a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2009. 200 s. ISBN 978-80-904273-2-7
BAČUVČÍK, Radim. Divadlo, filharmonie a studenti : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí. Zlín : VeRBuM, 2008. 1 CD-ROM ; s. ISBN 978-80-904273-0-3
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5
VESELKOVÁ, Jana. Propagace amatérského divadelního souboru : diplomová práce. [s.l.], 2004. 88 s. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Vedoucí práce Marcela Göttlichová
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Cílem práce byl i návrh na zlepšení "marketingu" festivalu? Pokud ano, stručně objasněte proč. (Gregarová, ot. dle posudku)
Student odpověděl na položenou otázku.
2.Při obhajobě, prosím, ještě jednou stručně popište, jak probíhalo Vaše dotazníkové šetření. (Gregarová, ot. dle posudku)
Student odpověděl na položenou otázku.
3.Str. 16, 17, 26, 27 - upřesněte, prosím, zdroje, z nichž jste čerpal. (Gregarová, ot. dle posudku)
Student ne zcela odpověděl na položenou otázku.