Obsahem této bakalářské práce je v teoretické části vysvětlení pojmu Marketingový mix a jeho jednotlivých prvků. Dále uvádím vybrané technologické postupy při zpracování koření, aby bylo dosaženo té nejvyšší kvality.
Praktická část již obsahuje aplikaci Marketingového mixu v obchodní praxi a hlavně účinek správného využití tohoto nástroje při obchodování s kořením v České republice.
Anotace v angličtině
In the theoretical part, the focus of this bachelor?s thesis is the explanation of the term marketing mix and its components. Further, the work deals with selected technological procedures used in production of spices in order to achieve the highest possible quality.
The practical part contains the application of marketing mix in business practice and especially the effect of the proper use of this instrument when trading spices in the Czech Republic.
Klíčová slova
Marketingový mix, prvky Marketingového mixu, technologie zpracování koření, aplikace Marketingového mixu v praxi
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, components of marketing mix, technologies of spices treatment, application of marketing mix
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této bakalářské práce je v teoretické části vysvětlení pojmu Marketingový mix a jeho jednotlivých prvků. Dále uvádím vybrané technologické postupy při zpracování koření, aby bylo dosaženo té nejvyšší kvality.
Praktická část již obsahuje aplikaci Marketingového mixu v obchodní praxi a hlavně účinek správného využití tohoto nástroje při obchodování s kořením v České republice.
Anotace v angličtině
In the theoretical part, the focus of this bachelor?s thesis is the explanation of the term marketing mix and its components. Further, the work deals with selected technological procedures used in production of spices in order to achieve the highest possible quality.
The practical part contains the application of marketing mix in business practice and especially the effect of the proper use of this instrument when trading spices in the Czech Republic.
Klíčová slova
Marketingový mix, prvky Marketingového mixu, technologie zpracování koření, aplikace Marketingového mixu v praxi
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, components of marketing mix, technologies of spices treatment, application of marketing mix
Zásady pro vypracování
I. Teoretická část
Pojem Marketingový mix.
Jednotlivé prvky Marketingového mixu.
Technologické postupy při zpracování koření.
II. Praktická část
Použití Marketingového mixu v praxi.
Účinek správně sestaveného Marketingového mixu při obchodu s kořením.
Zásady pro vypracování
I. Teoretická část
Pojem Marketingový mix.
Jednotlivé prvky Marketingového mixu.
Technologické postupy při zpracování koření.
II. Praktická část
Použití Marketingového mixu v praxi.
Účinek správně sestaveného Marketingového mixu při obchodu s kořením.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Marketing management, 12.vydání, Grada, Praha 2010.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Strategický marketing, Grada, Praha 2008.
[3] http://www.kotanyi.com.
[4] CRAZE, Koření, Fortuna print, Praha 2002.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Marketing management, 12.vydání, Grada, Praha 2010.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Strategický marketing, Grada, Praha 2008.
[3] http://www.kotanyi.com.
[4] CRAZE, Koření, Fortuna print, Praha 2002.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student potvrdil hodnocení vedoucího bakalářské práce, prokázal, že danou problematiku ovládá v potřebném rozsahu a souvislostech. Na otázky vedoucího, oponenta a komise odpovídal věcně, správně, ale méně pohotově.
Dotazy komise:
Doc. Kačaniová: Které mikroorganizmy mohou kazit koření?
Doc. Fišera: V jaké formě se prodává šafrán?
Ing. Sumczynski: Čím si vysvětlujete vysokou cenu šafránu v ČR?
Komise měla připomínky k formální stránce práce a citacím.