Má bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o trhu, ekologickém zemědělstvím a biopotravinách. Popisuje označování biopotravin, bio značky a kontrolní organizace, výhody biopotravin a nakupování biopotravin.
Cílem mé bakalářské práce je rozbor SWOT analýzy biopotravin, navržení obecného mar-ketingového mixu pro výrobce biopotravin a vyhodnocení statistiky spotřeby biopotravin.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the Bachelor´s Thesis aims at common information of the market, ecological agriculture and organic food. It describes labelling of organic food, brand names of organic food, control authorities, organic food benefits plus organic food shopping.
The aim of my Bachelor´s Thesis is an analysis of the SWOT organic food analysis, then a proposal of common marketing mix for organic food producers plus evaluation of the organic food consumption statistics.
Má bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o trhu, ekologickém zemědělstvím a biopotravinách. Popisuje označování biopotravin, bio značky a kontrolní organizace, výhody biopotravin a nakupování biopotravin.
Cílem mé bakalářské práce je rozbor SWOT analýzy biopotravin, navržení obecného mar-ketingového mixu pro výrobce biopotravin a vyhodnocení statistiky spotřeby biopotravin.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the Bachelor´s Thesis aims at common information of the market, ecological agriculture and organic food. It describes labelling of organic food, brand names of organic food, control authorities, organic food benefits plus organic food shopping.
The aim of my Bachelor´s Thesis is an analysis of the SWOT organic food analysis, then a proposal of common marketing mix for organic food producers plus evaluation of the organic food consumption statistics.
Perspektivy trhu s biopotravinami v České republice.
Zásady pro vypracování
I. Teoretická část
Charakteristika trhu a biopotravin.
Ekologické zemědělství.
Spotřeba biopotravin v České republice.
Perspektivy trhu s biopotravinami v České republice.
Seznam doporučené literatury
[1] SCHIFFMAN, Leon, KANUK, Leslie. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
[2] HAUGE, Paul. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. Vilém Jungamnn. 1 st edition [s.l.]: Computer press, 2004. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3] TESAR, George. Strategické řízení značky: případové studie. Přibilová Marie. Praha: Professional Publishing, 2002. 280 s. ISBN 80-86419-38-X.
[4] HAIGH, Matt. Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob. 1 st edition. [s.l.]: Ekopress, 2006. 322 s. ISBN BN80-86929-09-4.
[5] BÁRTOVÁ, Hilda, BÁRTA, Vladimír, KOUDELKA, Jan. Sotřebitel: chování spotřebitele a jeho výzkum. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
Seznam doporučené literatury
[1] SCHIFFMAN, Leon, KANUK, Leslie. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
[2] HAUGE, Paul. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. Vilém Jungamnn. 1 st edition [s.l.]: Computer press, 2004. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3] TESAR, George. Strategické řízení značky: případové studie. Přibilová Marie. Praha: Professional Publishing, 2002. 280 s. ISBN 80-86419-38-X.
[4] HAIGH, Matt. Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob. 1 st edition. [s.l.]: Ekopress, 2006. 322 s. ISBN BN80-86929-09-4.
[5] BÁRTOVÁ, Hilda, BÁRTA, Vladimír, KOUDELKA, Jan. Sotřebitel: chování spotřebitele a jeho výzkum. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prokázala, že danou problematiku pochopila v širších souvislostech a ovládá i metodiku jejího uplatnění v praxi. Menší nepřesnosti, jichž se dopustila, opravila v průběhu obhajoby.
Dr. Mlček měl dotaz na ekologické zemědělství a vytkl chybějící citaci legislativy týkající se problematiky. Otevřela se velká diskuze ohledně současné situace okolo nemocí vzešlých po konzumaci kontaminované zeleniny v Německu a vliv na konzumaci biopotravin. Dále měl pan doc. Hrabě poznámky vůči konzumaci biopotravin a vztahu k zemědělství a jeho struktuře u nás a jinde v Evropě.
Dr. Sumczynski měla dotaz k značení biopotravin, studentka bohužel neodpověděla.