Tato bakalářská práce pojednává o vztahu firmy AISE s.r.o. s klíčovými zákazníky a zabývá se analýzou klíčových odběratelů. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a do části praktické.
V teoretické části jsou zpracované základní poznatky týkající se dané problematiky.
V praktické části je nejprve charakterizována firma AISE, s.r.o., dále je provedena analýza klíčových odběratelů a v poslední částí je provedeno bodové hodnocení pomocí scoringového modelu. Praktická část je zakončena závěry a doporučením pro firmu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis discusses about relationship AISE, s.r.o. with key customers and deals with analysis of key customers. The work is divided into two parts, the part of theoretical and practical part.
The theoretical part presents the basic knowledge on the issue.
The practical part is first characterized AISE, s.r.o., further analysis of key customers in the last part is done by scoring scoring model. The practical part ends with conclusions and recommendations for the company.
Klíčová slova
podnik, trh, klíčový zákazník, odběratelské vztahy, scoringový model
Klíčová slova v angličtině
company, market, key customers, customer relationships, scoring model
Rozsah průvodní práce
60 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o vztahu firmy AISE s.r.o. s klíčovými zákazníky a zabývá se analýzou klíčových odběratelů. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a do části praktické.
V teoretické části jsou zpracované základní poznatky týkající se dané problematiky.
V praktické části je nejprve charakterizována firma AISE, s.r.o., dále je provedena analýza klíčových odběratelů a v poslední částí je provedeno bodové hodnocení pomocí scoringového modelu. Praktická část je zakončena závěry a doporučením pro firmu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis discusses about relationship AISE, s.r.o. with key customers and deals with analysis of key customers. The work is divided into two parts, the part of theoretical and practical part.
The theoretical part presents the basic knowledge on the issue.
The practical part is first characterized AISE, s.r.o., further analysis of key customers in the last part is done by scoring scoring model. The practical part ends with conclusions and recommendations for the company.
Klíčová slova
podnik, trh, klíčový zákazník, odběratelské vztahy, scoringový model
Klíčová slova v angličtině
company, market, key customers, customer relationships, scoring model
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se dané problematiky
II. Praktická část
Analyzujte vztahy klíčových odběratelů s firmou AISE, s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení, které povedou ke zvýšení efektivnosti podniku v oblasti řízení vztahů s odběrateli
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se dané problematiky
II. Praktická část
Analyzujte vztahy klíčových odběratelů s firmou AISE, s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení, které povedou ke zvýšení efektivnosti podniku v oblasti řízení vztahů s odběrateli
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčový zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] DRUCKER, P. F. Inovace a podnikavost. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 266 s. ISBN 80-85603-29-2.
[3] DVOŘÁČEK, J. a kol. Strategická analýza vybraných faktorů podnikání v Evropské unii. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 160 s. ISBN 80-245-0818-4.
[4] HAGUE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 236 s. ISBN 80-7226-917-8.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Viktoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčový zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] DRUCKER, P. F. Inovace a podnikavost. 1. vyd. Praha: Management Press, 1993. 266 s. ISBN 80-85603-29-2.
[3] DVOŘÁČEK, J. a kol. Strategická analýza vybraných faktorů podnikání v Evropské unii. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 160 s. ISBN 80-245-0818-4.
[4] HAGUE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 236 s. ISBN 80-7226-917-8.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Viktoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Martin Mikeska, Ph.D. Hodnocení: 52 bodů. Otázky:
Nemá otázky.
Oponent BP: Doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. Hodnocení: 51 bodů. Otázky:
1. Na základě jakých poznatků a jakým způsobem byla stanovena kriteria a jednotlivé váhy ve skoringovém modelu, viz. str. 44? (zodpověděno zcela)
2. Jaké stanosvisko firma zaujala k Vámi navrhovaným kriteriím a metodě hodnocení odběratelů? (zodpověděno zcela)
Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.
Model hodnocení jste vymyslel sám? (odpověděno zcela)