Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část.
Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor´s thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor´s thesis is devided into theoretical and analytical part.
The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it´s relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through the Internet. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communication in project TV Link. Based on the analysis the recomended solutions are to improve e-marketing and then explain the benefits of the proposed changes.
Klíčová slova
Internet, e-marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, SEO, webová stránka, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
Internet, e-marketing, marketing communication, communication mix, SEO, web page, Google Analytics
Rozsah průvodní práce
65 s. (73 580 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část.
Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor´s thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor´s thesis is devided into theoretical and analytical part.
The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it´s relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through the Internet. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communication in project TV Link. Based on the analysis the recomended solutions are to improve e-marketing and then explain the benefits of the proposed changes.
Klíčová slova
Internet, e-marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, SEO, webová stránka, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
Internet, e-marketing, marketing communication, communication mix, SEO, web page, Google Analytics
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti e-marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link.
Vyhodnoťte analýzu e-marketingové komunikace.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení e-marketingové komunikace pro daný projekt.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti e-marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link.
Vyhodnoťte analýzu e-marketingové komunikace.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení e-marketingové komunikace pro daný projekt.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KOTLER, P., et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] SEDLÁČEK, J. E-komerce internetový a mobil marketing: od A do Z. 1. vyd. Brno: Ben, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KOTLER, P., et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] SEDLÁČEK, J. E-komerce internetový a mobil marketing: od A do Z. 1. vyd. Brno: Ben, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., celkový počet bodů: 42
1. Myslíte si, že Vámi navržené doporučení budou realizovány?
otázka zodpovězena: zcela
2. Má autor projektu skutečný zájem marketingově pracovat, nebo se k této problematice staví pasivně?
otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Mgr. Jana Roubalíková, celkový počet bodů: 49
1. Studentka by mohla pohovořit, které z navržených opatření, považuje za nejdůležitější pro další vývoj projektu TV Link?
otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.: Zdroje financování webu TV Link.
otázka zodpovězena: uspokojivě
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Rozhodl se majitel webu pro některou konkrétní komunikaci, kterou navrhujete?
otázka zodpovězena: zcela