Má bakalářská práce se týká zejména využívání internetu v marketingových činnostech firem. Celá práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy využívané při internetovém marketingu a zejména e-business nástroje.
V praktické části je vyhodnocení otázek elektronického dotazníkového šetření a mé návrhy a doporučení společnostem využívající internet ke své podnikatelské činnosti ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is mainly concerned in using the Internet in company marketing activi-ties. The whole work is divided into two parts, theoretical and practical.
In the theoretical part, basic terms used in Internet marketing are explained and especially e-business tools.
In the practical part, evaluation of electronic survey and my suggestions and recommendations for increasing the competitiveness of companies using the Internet for their business activities can be found.
Klíčová slova
e-business, e-shop, e-banking, e-mail, sociální sítě, konkurenceschopnost
Klíčová slova v angličtině
e-business, e-shop, e-banking, e-mail, social network, competitiveness
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Má bakalářská práce se týká zejména využívání internetu v marketingových činnostech firem. Celá práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy využívané při internetovém marketingu a zejména e-business nástroje.
V praktické části je vyhodnocení otázek elektronického dotazníkového šetření a mé návrhy a doporučení společnostem využívající internet ke své podnikatelské činnosti ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is mainly concerned in using the Internet in company marketing activi-ties. The whole work is divided into two parts, theoretical and practical.
In the theoretical part, basic terms used in Internet marketing are explained and especially e-business tools.
In the practical part, evaluation of electronic survey and my suggestions and recommendations for increasing the competitiveness of companies using the Internet for their business activities can be found.
Klíčová slova
e-business, e-shop, e-banking, e-mail, sociální sítě, konkurenceschopnost
Klíčová slova v angličtině
e-business, e-shop, e-banking, e-mail, social network, competitiveness
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši problematiky využití e-business nástrojů v prostředí malých a středních firem.
II. Praktická část
Analyzujte využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro využití e-business nástrojů s cílem zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních firem.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši problematiky využití e-business nástrojů v prostředí malých a středních firem.
II. Praktická část
Analyzujte využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro využití e-business nástrojů s cílem zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních firem.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HLAVENKA, P. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press,2001. 158 str. ISBN 80-7226-498-2.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2007. 720 str. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PAVLŮ, D. Marketingová komunikace a konkurence. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 172 s. ISBN 978-80-7318-634-0.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing a. s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HLAVENKA, P. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press,2001. 158 str. ISBN 80-7226-498-2.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2007. 720 str. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PAVLŮ, D. Marketingová komunikace a konkurence. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 172 s. ISBN 978-80-7318-634-0.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing a. s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Martin Mikeska, Ph.D. - Hodnocení: 51 bodů. Otázky:
Nemá otázky
Oponent BP: Doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. - Hodnocení: 55 bodů. Otázky:
1. Jaké byste navrhovala řešení pro odstranění největších disproporcí plynoucích ze srovnávacího histogramu na str. 47., graf. 29? (zodpovězeno zcela)
prof. Ing. Ján Porvazník, CSc.
Koho z ústavu managementu a marketingu byste doporučila jako konzultanta pro Vaši firmu? (zodpověděla uspokojivě)
Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.k
Jak konkrétně jste vybírala respondenty pro dotazníkové šetření? (zodpověděla zcela)