Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje z oblasti řízení lidských zdrojů, motivace a starostlivosti o zaměstnance.
V praktické části je představena a analyzována společnost Kúpele Trenčianske Teplice, a.s., která je pak předmětem dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zaměstnan-ců.
V závěru praktické části jsem vypracovala doporučení, která by mohla vést k zlepšení za-městnanecké politiky podniku.
Anotace v angličtině
An objective of the theoretical part of this bachelor research study is to analyze literature resources related to human resources management including the area of motivational prac-tices and employees´ care.
Practical part of this research study is dedicated to description and analysis of an organiza-tion Kúpele Trenčianske Teplice, a.s. The actual data collection process through question-naires was conducted in this organization with a main goal to investigate the satisfaction of employees with their working environment.
In the end of the practical part of this research study, the recommendations, which may potentially lead to higher employees´ satisfaction, are stated.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, motivace, zaměstnanecké výhody, rozvoj zaměstnanců, organizační struktura
Klíčová slova v angličtině
satisfaction of employees, motivation, employee benefits, staff development, organizational structure
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
SK
Anotace
Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje z oblasti řízení lidských zdrojů, motivace a starostlivosti o zaměstnance.
V praktické části je představena a analyzována společnost Kúpele Trenčianske Teplice, a.s., která je pak předmětem dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zaměstnan-ců.
V závěru praktické části jsem vypracovala doporučení, která by mohla vést k zlepšení za-městnanecké politiky podniku.
Anotace v angličtině
An objective of the theoretical part of this bachelor research study is to analyze literature resources related to human resources management including the area of motivational prac-tices and employees´ care.
Practical part of this research study is dedicated to description and analysis of an organiza-tion Kúpele Trenčianske Teplice, a.s. The actual data collection process through question-naires was conducted in this organization with a main goal to investigate the satisfaction of employees with their working environment.
In the end of the practical part of this research study, the recommendations, which may potentially lead to higher employees´ satisfaction, are stated.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, motivace, zaměstnanecké výhody, rozvoj zaměstnanců, organizační struktura
Klíčová slova v angličtině
satisfaction of employees, motivation, employee benefits, staff development, organizational structure
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu struktury zaměstnanců v podniku Kúpele Trenčianske Teplice, a.s.
Pomocí dotazníkového šetření proveďte analýzu zaměřující se na spokojenost zaměstnanců a zaměřte se také na komunikaci v podniku.
Na základě provedených analýz učiňte závěry a vypracujte doporučení vedoucí ke zlepšení zaměstnanecké politiky v podniku Kúpele Trenčianske Teplice, a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu struktury zaměstnanců v podniku Kúpele Trenčianske Teplice, a.s.
Pomocí dotazníkového šetření proveďte analýzu zaměřující se na spokojenost zaměstnanců a zaměřte se také na komunikaci v podniku.
Na základě provedených analýz učiňte závěry a vypracujte doporučení vedoucí ke zlepšení zaměstnanecké politiky v podniku Kúpele Trenčianske Teplice, a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů : základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha : Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
[2] MIKULÁŠTÍK, Milan. Manažerská psychologie. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2007. 380 s. ISBN 978-80-247-1349-6.
[3] PORVAZNÍK, Ján; LADOVÁ, Janka; RAJOŠOVÁ, Veronika. Management I. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2008. 214 s. ISBN 978-80-7318-692-0.
[4] SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 3. přeprac. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. 466 s. ISBN 80-247-0515-X.
[5] ZÁMEČNÍK, Roman; TUČKOVÁ, Zuzana; NOVÁK, Petr. Podniková ekonomika I. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 295 s. ISBN 978-80-7318-701-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů : základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha : Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
[2] MIKULÁŠTÍK, Milan. Manažerská psychologie. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2007. 380 s. ISBN 978-80-247-1349-6.
[3] PORVAZNÍK, Ján; LADOVÁ, Janka; RAJOŠOVÁ, Veronika. Management I. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2008. 214 s. ISBN 978-80-7318-692-0.
[4] SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 3. přeprac. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. 466 s. ISBN 80-247-0515-X.
[5] ZÁMEČNÍK, Roman; TUČKOVÁ, Zuzana; NOVÁK, Petr. Podniková ekonomika I. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 295 s. ISBN 978-80-7318-701-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D, 52 bodů.
1) Jaké stanovisko zaujaly lázně k problému vysoké věkové struktury zaměstnanců?
Oponent BP: Ing. Zuzana Pilátová, 56 bodů.
1)Co vy osobně považujete za největší problém v systému vzdělávání a odborného rozvoje pracovníků ve společnosti Kúpele Trenčianske Teplice, a.s.? Jak byste tento problém řešili?
Doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. ? Jak to mají Kúpele s personálním zajištěním do budoucna? (zodpovězeno zcela)
Ing. Jiří Bejtkovský ? V jakém smyslu je nesrozumitelný systém odměňování zaměstnanců? (zodpovězeno zcela)
Na základě čeho by si mohl zaměstnanec vybírat při zavedení cafeteria systému? (zodpovězeno zcela)