Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie.
Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci.
V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of company Dům knihy PORTAL, whose main activity is not only sale of books, but also running the cafe and gallery.
The theoretical part deals with the main questions of marketing, especially marketing communication and it is based on literary resources.
The practical part analyses present situation of company in using marketing communications and marketing mix and then based on questionnaire research it suggests recommendation to improve usage of promotion tools.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, marketing, SWOT analýza, konkurence, marketingový výzkum
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie.
Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci.
V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of company Dům knihy PORTAL, whose main activity is not only sale of books, but also running the cafe and gallery.
The theoretical part deals with the main questions of marketing, especially marketing communication and it is based on literary resources.
The practical part analyses present situation of company in using marketing communications and marketing mix and then based on questionnaire research it suggests recommendation to improve usage of promotion tools.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, marketing, SWOT analýza, konkurence, marketingový výzkum
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky vztahující se k marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace ve firmě Dům knihy PORTAL.
Na základě provedené analýzy zhodnoťte současnou situaci a navrhněte doporučení pro efektivnější využití marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky vztahující se k marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace ve firmě Dům knihy PORTAL.
Na základě provedené analýzy zhodnoťte současnou situaci a navrhněte doporučení pro efektivnější využití marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, et al. Marketing: základy a postupy. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[2] FORET, Miroslav, Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, et al. Marketing: základy a postupy. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[2] FORET, Miroslav, Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího-50
body oponenta-51
otázky vedoucího:
Chystá firma nějaká opatření v rámci navrhovaného zvýšení DPH? Neohrozí opatření chod společnosti?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Která z navržených opatření považujete za nejdůležitější pro další vývoj Domu knihy PORTAL?
otázka zodpovězena zcela
PhD. Brychta klade otázku: Na str. 46 uvádíte graf. Vycházíte z ostrých dat v letech 2010? Koho firma sponzoruje?
zodpovězena uspokojivě
doc. Mikuláštík klade otázku: Kolik bylo respondentů a na čem stavíte Vaše doporučení? Chybí mi to napsané v práci.
zodpovězena uspokojivě
doc. Hromková klade otázku: Kdyby byla firma Vaše, co byste udělala do budoucnosti?
zodpovězena zcela