Bakalářská práce analyzuje a hodnotí marketingovou komunikaci ve firmě XY. Jejím cílem je najít a využít nové možnosti ke zlepšení komunikace se zákazníky a s veřejností. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení proble-matiky týkající se marketingu, marketingové komunikace a na závěr přiblíží SWOT analý-zu. Praktická část analyzuje současné aktivity firmy v dané oblasti a navrhuje doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor work analyses and evaluates the marketing communication in the company XY. The aim of this work is to find and use the new options for improvement of communi-cation with customers and the public. The work consists of the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the explanation of the marketing issues, marketing communication and on SWOT analysis in the conclusion. The practical part analyses the current business activities in the particular area and proposes recommendations for the im-provement.
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí marketingovou komunikaci ve firmě XY. Jejím cílem je najít a využít nové možnosti ke zlepšení komunikace se zákazníky a s veřejností. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení proble-matiky týkající se marketingu, marketingové komunikace a na závěr přiblíží SWOT analý-zu. Praktická část analyzuje současné aktivity firmy v dané oblasti a navrhuje doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor work analyses and evaluates the marketing communication in the company XY. The aim of this work is to find and use the new options for improvement of communi-cation with customers and the public. The work consists of the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the explanation of the marketing issues, marketing communication and on SWOT analysis in the conclusion. The practical part analyses the current business activities in the particular area and proposes recommendations for the im-provement.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix.
II. Praktická část
Analyzujte jednotlivé složky komunikačního mixu ve firmě XY.
Vyhodnoťte komunikační mix a navrhněte firmě zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix.
II. Praktická část
Analyzujte jednotlivé složky komunikačního mixu ve firmě XY.
Vyhodnoťte komunikační mix a navrhněte firmě zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - Hodnocení: 39 bodů. Otázky:
1. Proč jste si vybral k analýze právě stránky www.zubrbojovnik.cz a nezohlednil jste www.zubr.cz? (zodpověděl zcela)
2. Na základě jakých skutečností lze tvrdit, že právě obalový design dokáže zlepšit marketingové komunikace? (zodpověděl zcela)
Oponent BP: Mgr. Jana Roubalíková - Hodnocení: 45 bodů. Otázky:
1. Student by mohl pohovořit, které z navržených opatření, považuje za nejdůležitější pro další vývoj firmy Pivovar Zubr, a. s.? (zodpověděl zcela)
Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.
Jaké jste prováděl vnitřní šetření ve firmě? (zodpověděl zcela)
doc. Ing. Miloš Král´, CSc.
Proč jste neanalyzoval a nevyhodnocoval slabé stánky firemní reklamy? (zodpověděl uspokojivě)
prof. Ing. Ján Porvazník, CSc.
Může nabízení piva v plechovkách zvýšit odbyt? (zodpověděl uspokojivě)