Cieľom mojej bakalárskej práce bolo analyzovať prostredníctvom marketinového výskumu spokojnosť zákazníkov spoločnosti WAREMA D.O.S. SK, s.r.o. Výskum sa uskutočnil prostredníctvom písomných dotazníkov.
Bakalárska práca je zložená z dvoch častí, teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú spracované poznatky z literárnych prameňov, týkajúcich sa problematiky spokojnosti zá-kazníkov a marketigového výskumu.
V praktickej časti som sa venovala konkrétnym oblastiam činnosti spoločnosti a ich hodnoteniu zákazníkmi. Výsledkom je analýza údajov získaných z dotazníkového šetrenia a navrhnutie opatrení spoločnosti, ktorými by zvýšila spokojnosť svojich zákazníkov.
Anotace v angličtině
The goal of my presented bachelor´s work was to analyze through of marketing research customer satisfaction WAREMA D.O.S. SK Ltd. Research was contunded through written documents.
Bachelor´s work is composed of two parts, theoretical and practical. In the teoretical part are processed knowledge from library sources, issues related of to customer satisfaction and marketing research.
In the practical part I have given specific areas of the company and their customer rating. The result is an analysis of data from survey and design of measures that would increase customer satisfaction.
The customers, customer satisfaction, guestionnaire survey.
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo analyzovať prostredníctvom marketinového výskumu spokojnosť zákazníkov spoločnosti WAREMA D.O.S. SK, s.r.o. Výskum sa uskutočnil prostredníctvom písomných dotazníkov.
Bakalárska práca je zložená z dvoch častí, teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú spracované poznatky z literárnych prameňov, týkajúcich sa problematiky spokojnosti zá-kazníkov a marketigového výskumu.
V praktickej časti som sa venovala konkrétnym oblastiam činnosti spoločnosti a ich hodnoteniu zákazníkmi. Výsledkom je analýza údajov získaných z dotazníkového šetrenia a navrhnutie opatrení spoločnosti, ktorými by zvýšila spokojnosť svojich zákazníkov.
Anotace v angličtině
The goal of my presented bachelor´s work was to analyze through of marketing research customer satisfaction WAREMA D.O.S. SK Ltd. Research was contunded through written documents.
Bachelor´s work is composed of two parts, theoretical and practical. In the teoretical part are processed knowledge from library sources, issues related of to customer satisfaction and marketing research.
In the practical part I have given specific areas of the company and their customer rating. The result is an analysis of data from survey and design of measures that would increase customer satisfaction.
The customers, customer satisfaction, guestionnaire survey.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků firmy WAREMA D.O.S. SK, s.r.o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků firmy WAREMA D.O.S. SK, s.r.o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. STAVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0358-8.
[2] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekáva a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[3] MATEIDES, A. Spokojnosť zákazkníka a metódy jej merania. 1. vyd. Bratislava: EPOS, 1999. 270 s. ISBN 80-8057-113-9.
[4] HARVEY, Ch. Úspěch při získávaní zákazníků. 2. vyd. Praha: Informatorium, 1992. 109 s. ISBN 80-85427-24-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. STAVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0358-8.
[2] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekáva a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[3] MATEIDES, A. Spokojnosť zákazkníka a metódy jej merania. 1. vyd. Bratislava: EPOS, 1999. 270 s. ISBN 80-8057-113-9.
[4] HARVEY, Ch. Úspěch při získávaní zákazníků. 2. vyd. Praha: Informatorium, 1992. 109 s. ISBN 80-85427-24-9.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Hodnocení vedoucího BP:
1. Jaký je postoj představitelů firmy na Vaše návrhy? Podařilo se již některá doporučení realizovat?
Otázka byla zodpovězena: částečně zodpovězeno
Oponent BP: 44 bodů
Hodnocení oponenta BP:
1. Jaký je poměr soukromých osob vs. firemních odběratelů? Platí zde Paretovo pravidlo 80/20?
Otázka byla zodpovězena: částečně zodpovězeno
2. Z dotazníku převážně vyplynulo, že mezi nespokojené zákazníky patří hlavně segment soukromých osob. Můžeme říct, které Vaše doporučení byste navrhla, aby si firma u soukromých osob zlepšila reputaci?
Otázka byla zodpovězena: částečně zodpovězeno
doc. Dytrt: Cíl zkoumání spokojenosti - jaká spokojenost se očekává?
Otázka byla zodpovězena: částečně zodpovězeno
doc. Březinová: Je v práci zahrnuta otázka organizace práce? Dělala jste nákladovou analýzu? Podle čeho jste počítala poměr soukromých osob a firemních odběratelů?
Otázka zodpovězena: částečně zodpovězeno