Informace o kvalifikační práci Příprava podkladů pro konferenční řadu TeXperience spoluorganizovanou Fakultou managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Příprava podkladů pro konferenční řadu TeXperience spoluorganizovanou Fakultou managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Hlavní téma v angličtině
Preparation of Promotion Materials for the Conference Series TeXperience Co-organized by the Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín
Název dle studenta
Příprava podkladů pro konferenční řadu TeXperience spoluorganizovanou Fakultou managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tiskovými materiály a propagačními předměty pro konferenční řadu TeXperience v letech 2011, 2012 a 2013. Obsahem teoretické části je stručný popis propagace jako součásti marketingového mixu. Poté se zaměřím na obecnou teorii softwaru a konkrétní vektorový editor, který jsem využil pro tvorbu grafických pod-kladů. Na závěr teoretické části popíšu aplikované výrobní technologie při realizaci propa-gačních předmětů. V praktické části představím grafické návrhy a dále vyberu na základě porovnání cenových nabídek vhodnou reklamní společnost pro zhotovení potisků. Praktic-kým výstupem mé bakalářské práce bude realizace již zmíněných tiskových materiálů a propagačních předmětů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with press materials and promotional articles for TeXperience conference series in years 2011, 2012 and 2013. The theoretical part focuses firstly, on a brief description of promotion as an element of marketing mix and secondly, on a general theory of software and the concrete vector editor, which was used for creating graphical layouts. In conclusion, I describe manufacturing technologies applied to produce the pro-motional articles. In the practical part of my thesis, I present various graphical concepts, which were considered. Further on, the promotion company to produce prints is selected according to comparison of costs. The press materials and promotional articles are practical output of this thesis.
Promotion, vector graphics editor, laser gravure, pad printing, digital printing, TeXperience.
Rozsah průvodní práce
61 s. (54 242 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tiskovými materiály a propagačními předměty pro konferenční řadu TeXperience v letech 2011, 2012 a 2013. Obsahem teoretické části je stručný popis propagace jako součásti marketingového mixu. Poté se zaměřím na obecnou teorii softwaru a konkrétní vektorový editor, který jsem využil pro tvorbu grafických pod-kladů. Na závěr teoretické části popíšu aplikované výrobní technologie při realizaci propa-gačních předmětů. V praktické části představím grafické návrhy a dále vyberu na základě porovnání cenových nabídek vhodnou reklamní společnost pro zhotovení potisků. Praktic-kým výstupem mé bakalářské práce bude realizace již zmíněných tiskových materiálů a propagačních předmětů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with press materials and promotional articles for TeXperience conference series in years 2011, 2012 and 2013. The theoretical part focuses firstly, on a brief description of promotion as an element of marketing mix and secondly, on a general theory of software and the concrete vector editor, which was used for creating graphical layouts. In conclusion, I describe manufacturing technologies applied to produce the pro-motional articles. In the practical part of my thesis, I present various graphical concepts, which were considered. Further on, the promotion company to produce prints is selected according to comparison of costs. The press materials and promotional articles are practical output of this thesis.
Promotion, vector graphics editor, laser gravure, pad printing, digital printing, TeXperience.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma propagace.
Stručně popište použitý software při přípravě návrhů a výrobní technologie nezbytné pro realizaci praktické části.
II. Praktická část
Na základě dodaných informací od organizátorů vypracujte grafické návrhy propagačních předmětů a tiskových materiálů.
Připravte ekonomické zhodnocení výroby jednotlivých propagačních předmětů a tiskových materiálů.
Na základě ekonomického zhodnocení zrealizujte výrobu do výše stanovených nákladů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma propagace.
Stručně popište použitý software při přípravě návrhů a výrobní technologie nezbytné pro realizaci praktické části.
II. Praktická část
Na základě dodaných informací od organizátorů vypracujte grafické návrhy propagačních předmětů a tiskových materiálů.
Připravte ekonomické zhodnocení výroby jednotlivých propagačních předmětů a tiskových materiálů.
Na základě ekonomického zhodnocení zrealizujte výrobu do výše stanovených nákladů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Computer press, 2008. 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] DVOŘÁKOVÁ, Zdenka. DTP a předtisková příprava : Kompletní průvodce od grafického návrhu po profesionální tisk. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2008. 288 s. ISBN 978-80-251-1881-8.
[3] EISMANN, Katrin. Photoshop : retušování a korekce digitální fotografie. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 368 s., il. ISBN 80-86815-072.
[4] LINNEA, Dayton, DAVIS, Jack. PHOTOSHOP WOW! BOOK. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2003. 494 s. ISBN 80-7226-719-1.
[5] ŽÁK, Petr. Kreativita a její rozvoj. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 315 s. ISBN 80-251-0457-5.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Computer press, 2008. 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] DVOŘÁKOVÁ, Zdenka. DTP a předtisková příprava : Kompletní průvodce od grafického návrhu po profesionální tisk. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2008. 288 s. ISBN 978-80-251-1881-8.
[3] EISMANN, Katrin. Photoshop : retušování a korekce digitální fotografie. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 368 s., il. ISBN 80-86815-072.
[4] LINNEA, Dayton, DAVIS, Jack. PHOTOSHOP WOW! BOOK. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2003. 494 s. ISBN 80-7226-719-1.
[5] ŽÁK, Petr. Kreativita a její rozvoj. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 315 s. ISBN 80-251-0457-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Posudek vedoucího - Ing.Pavel Stříž, Ph.D.:50 bodů
Děkuji, nemám otázek.
Posudek oponenta - Ing.Dušan Němeček:55 bodů
Nemám otázek.
Rozprava:
doc.Dohnalová: Jaké analytické metody ste použil pri spracování BP? Jaká je přidaná hodnota vašej práce? Co máte v obsahu praktické práce? Máte grafické návrhy a srovnání cen, chýbají vám odborné znalosti, které byste měl mít, aby ste BP obhájil. Jaké zdroje informací ste použil? Potřebujete si to obhájiť z ekonomické stránky, jako manager, chybí vám kvantitativní údaje.
Odpověď: částečně
Ing.Otrusinová: Postráda jakoukoli logickost. Co bylo vlastně cílem vaši práce?
Odpověď:částečně