Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně
Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji
objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele,
maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji
jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se
aplikací kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a výstupy tohoto
šetření.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the use of sales promotion tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. brand store in Zlín. The theoretical part deals with explanation of concepts of sales promotion, consumer behaviour, consumer typology, retail and sales promotion at retail trade. In the practical part particular undertaken actions supporting the sale at a specific store are analysed and the application of quantitative research in the form of questionnaire and its results are given.
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně
Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji
objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele,
maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji
jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se
aplikací kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a výstupy tohoto
šetření.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the use of sales promotion tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. brand store in Zlín. The theoretical part deals with explanation of concepts of sales promotion, consumer behaviour, consumer typology, retail and sales promotion at retail trade. In the practical part particular undertaken actions supporting the sale at a specific store are analysed and the application of quantitative research in the form of questionnaire and its results are given.
1. Proveďte rešerši literatury zaměřující se na podporu prodeje v oblasti maloobchodu, popř. ve službách.
2. Proveďte rešerši literatury pojednávající o nákupním chování spotřebitele.
3. Zpracujte analýzu jednotlivých prvků podpory prodeje v určené provozovně.
4. Vyhodnoťte efektivitu využití podpory prodeje, popř. navrhněte možnosti zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury zaměřující se na podporu prodeje v oblasti maloobchodu, popř. ve službách.
2. Proveďte rešerši literatury pojednávající o nákupním chování spotřebitele.
3. Zpracujte analýzu jednotlivých prvků podpory prodeje v určené provozovně.
4. Vyhodnoťte efektivitu využití podpory prodeje, popř. navrhněte možnosti zlepšení.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace, 1. vyd., Brno, Computer Press 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
PAYNE, A. Marketing služeb, 1 vyd., Praha, Grada Publishing 1996, ISBN 80-7169-276-X.
PELSMACKER, P. Marketingová komunikace, Praha, Grada 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG., G. Marketing, Praha, Grada Publishing 2004, 856 s., ISBN 80-247-0513-3.
VYSEKALOVA, J. Psychologie spotřebitele, 1.vyd. Praha, Gradda Publishing 2004, 283 s., ISBN 80-247-0393-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace, 1. vyd., Brno, Computer Press 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
PAYNE, A. Marketing služeb, 1 vyd., Praha, Grada Publishing 1996, ISBN 80-7169-276-X.
PELSMACKER, P. Marketingová komunikace, Praha, Grada 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG., G. Marketing, Praha, Grada Publishing 2004, 856 s., ISBN 80-247-0513-3.
VYSEKALOVA, J. Psychologie spotřebitele, 1.vyd. Praha, Gradda Publishing 2004, 283 s., ISBN 80-247-0393-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (doc. Štarchoň):
Na koho ? okrem konečných spotrebiteľov ? môže byť zameraná podpora
predaja?
2. Charakterizujte vzťah medzi podporou predaja a merchandisingom.
Odpovědi: Studentka odpověděla na položené otázky na příkladu společnosti O2.
doc. Štarchoň: Může být podpora prodeje zaměřená na prodejní personál? Zodpovězeno s pomocí komise.
Připomínky doc. Vysekalové k teoretické části, otázka k volbě typologie spotřebitele. Studentka odpověděla na připomínky.
doc. Vysekalová: Jaké další typologie znáte? - Otázka nezodpovězena.
Po diskuzi zkušební komise zohlednila výtky v posudku vedoucí práce a bylo stanoveno celkové hodnocení.