Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů atd. jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with suggestion of advertising campaign with cooperation AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o.
In October 2010 Company has expanded their portfolio. It includes authorised servis and sell of Opel cars. Due to implementation of the new brand, is nessesary to provide informative campaign. That campaign will serve to increase awareness of brand Opel in association with dealer AUTOSALON F-M and could bring new customers. Target will be suggestion of advertising campaign what in the most effective way, consider our budget. Due to actual financial problems is needed to save money in lot of business levels.
Advertising strategy, advertising plan, communication mix, public relations, viral marketing, guerilla marketing, target group.
Rozsah průvodní práce
70 s. (87 601 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů atd. jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with suggestion of advertising campaign with cooperation AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o.
In October 2010 Company has expanded their portfolio. It includes authorised servis and sell of Opel cars. Due to implementation of the new brand, is nessesary to provide informative campaign. That campaign will serve to increase awareness of brand Opel in association with dealer AUTOSALON F-M and could bring new customers. Target will be suggestion of advertising campaign what in the most effective way, consider our budget. Due to actual financial problems is needed to save money in lot of business levels.
Advertising strategy, advertising plan, communication mix, public relations, viral marketing, guerilla marketing, target group.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu k tématu.
II. Praktická část
Zvolte vhodnou strategii a reklamní plán.
Navrhněte reklamní kampaň.
Zhodnoťte přínos navrhované kampaně pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu k tématu.
II. Praktická část
Zvolte vhodnou strategii a reklamní plán.
Navrhněte reklamní kampaň.
Zhodnoťte přínos navrhované kampaně pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DEERMAN, Scot. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno : Zoner Software, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
[2]KOTLER, Philip, KELLER, Kelvin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3]KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada publishing, a.s., 2006. 271 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4]LEVINSON, J.Conrad. Guerilla marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2009. 305 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
[5]SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] DEERMAN, Scot. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno : Zoner Software, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
[2]KOTLER, Philip, KELLER, Kelvin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3]KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada publishing, a.s., 2006. 271 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4]LEVINSON, J.Conrad. Guerilla marketing. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2009. 305 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
[5]SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Vidíte nějaká rizika? Uveďte příklad.
odpověď:
Nemusí nastat návratnost vynaložených nákladů.