Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu a marketingové komunikace pomocí průzkumu literárních pramenů. V praktické části je analyzován současný stav využití marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.
Na základě výsledků analýz jsou pak navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy FORTEX - AGS, a.s.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of FORTEX - AGS, a.s. company. It is divided into two parts. In theoretical part there are the marketing and marketing communication terms analyzed. Based one the information from the first part of the thesis the marketing communications of FORTEX - AGS, a.s. are analyzed in the practical part.
After the evaluation of the analyses the recommendations for improvement of the company´s marketing communications are worked out.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu a marketingové komunikace pomocí průzkumu literárních pramenů. V praktické části je analyzován současný stav využití marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.
Na základě výsledků analýz jsou pak navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy FORTEX - AGS, a.s.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of FORTEX - AGS, a.s. company. It is divided into two parts. In theoretical part there are the marketing and marketing communication terms analyzed. Based one the information from the first part of the thesis the marketing communications of FORTEX - AGS, a.s. are analyzed in the practical part.
After the evaluation of the analyses the recommendations for improvement of the company´s marketing communications are worked out.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zlepšení marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve firmě FORTEX - AGS, a.s.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zlepšení marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-726-1129-1.
[4] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-726-1129-1.
[4] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí bakalářské práce: 44 bodů
Hodnocení vedoucího bakalářské práce:
1. Kolik procent respondentů oslovených přes direct mail navštíví autosalon Fortex osobně?
Otázka byla zodpovězena: zcela
2. Jaká byla reakce firmy na Vaše návrhy?
Otázka byla zodpovězena: uspokojivě
Oponent bakalářské práce: 38 bodů
Hodnocení oponenta bakalářské práce:
1. Na straně 46 student prezentuje konečnou interpretaci SWOT analýzy firmy. Může vysvětlit, podle jakého kritéria získal strategii ST uvedenou na obrázku (Obr. 4)?
Otázka byla zodpovězena: uspokojivě
2. V rámci řešící části BP student uvedl doporučení pro společnost FORTEX ? AGS, a. s. Jaká by byla ekonomická náročnost těchto doporučení?
Otázka byla zodpovězena:zcela
3. Měl student možnost projednat svá doporučení s managementem firmy FORTEX ? AGS, a. s., jaké byly případné reakce?
Otázka byla zodpovězena: zcela
dok. Novák: Co znamená strategie ST v matici SWOT? - uspokojivě
doc. Lipták: Blíže popiště organizační strukturu uvedenou ve Vaší práci. - částečně