Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká je momentální nabídka zájezdů cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+. Tato věková skupina se bude podle analýz každým rokem rozrůstat a tím pádem bude stále důležitější její oslovování a nabídka přímo na míru. Práce analyzuje současnou situaci jak po teoretické, tak po praktické stránce. Výzkum provedený v rámci věkové skupiny 60+ umožnil získat podklady pro další analýzu. Výsledkem poté je porovnání poptávky a nabídky v oblasti zájezdů a doporučení pro cestovní kanceláře, co by měly zachovat a co se pokusit zlepšit.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse current offer of travel agencies for the age group 60+. According to analyses will be this age group growing every year and so it will be much more important to adress it and give the offer according to the needs. The thesis analyses current situation on theoretical level as well as practical. The survey made within the age group 60+ gave the source materials for further analyses. The outcome is the com-parison of demand and offer and advices given to the travel agencies what to keep and what to improve.
Klíčová slova
zájezdy, cestovní ruch, cestovní kanceláře, věková skupina 60+
Klíčová slova v angličtině
tours, turist industry, turist agencies, age group 60+
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká je momentální nabídka zájezdů cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+. Tato věková skupina se bude podle analýz každým rokem rozrůstat a tím pádem bude stále důležitější její oslovování a nabídka přímo na míru. Práce analyzuje současnou situaci jak po teoretické, tak po praktické stránce. Výzkum provedený v rámci věkové skupiny 60+ umožnil získat podklady pro další analýzu. Výsledkem poté je porovnání poptávky a nabídky v oblasti zájezdů a doporučení pro cestovní kanceláře, co by měly zachovat a co se pokusit zlepšit.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse current offer of travel agencies for the age group 60+. According to analyses will be this age group growing every year and so it will be much more important to adress it and give the offer according to the needs. The thesis analyses current situation on theoretical level as well as practical. The survey made within the age group 60+ gave the source materials for further analyses. The outcome is the com-parison of demand and offer and advices given to the travel agencies what to keep and what to improve.
Klíčová slova
zájezdy, cestovní ruch, cestovní kanceláře, věková skupina 60+
Klíčová slova v angličtině
tours, turist industry, turist agencies, age group 60+
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k nabídce cestovních kanceláří s důrazem na věkovou skupinu 60+.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+.
Vypracujte doporučení pro zvýšení nabídky pro věkovou skupinu 60+.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k nabídce cestovních kanceláří s důrazem na věkovou skupinu 60+.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+.
Vypracujte doporučení pro zvýšení nabídky pro věkovou skupinu 60+.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HOLMAN, Robert. Ekonomie. 2. přeprac. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 714 s. ISBN 8071793876.
[2] KOTLER, Philip. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením zvítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KUNEŠOVÁ, Eva. Technika zahraničních zájezdů. 2. vyd. Praha: Idea servis, 2004. 137 s. ISBN 80-85970-44-9.
[5] SYSEL, Jiří; ZURYNEK, Josef. Management cestovní kanceláře a cestovní agentury. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2009. 120 s. ISBN 978-80-86723-78-5.
Seznam doporučené literatury
[1] HOLMAN, Robert. Ekonomie. 2. přeprac. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 714 s. ISBN 8071793876.
[2] KOTLER, Philip. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením zvítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KUNEŠOVÁ, Eva. Technika zahraničních zájezdů. 2. vyd. Praha: Idea servis, 2004. 137 s. ISBN 80-85970-44-9.
[5] SYSEL, Jiří; ZURYNEK, Josef. Management cestovní kanceláře a cestovní agentury. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2009. 120 s. ISBN 978-80-86723-78-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího-57
body oponenta-44
otázky vedoucího:
Jaká jsou rizika nákupu zájezdů na first minute?
otázka zodpovězena zcela
Jaká jsou specifika zájezdů pro segment 60+?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Jak vnímáte porovnání služeb cestovních kanceláří zahraničních vyspělých států a cestovních kanceláří České republiky pro věkovou skupinu 60+?
otázka zodpovězena zcela
PhD. Brychta klade otázku: Jak jste vybírala cílovou skupinu, která odpovídala, že do zahraničí jezdí nejčastěji 3x ročně?
otázka zodpovězena uspokojivě