Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti podniku Hotel Ryšavý. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti konkurence a konkurenceschopnosti zpracovaných na základě výzkumu literárních zdrojů. Praktická část směřuje k analýze konkurenceschopnosti podniku Hotel Ryšavý při použití nástrojů Porter analýzy, Benchmarkingu, SWOT analýzy. Po vyhodno-cení analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analyzing the competitiveness of the company Hotel Ry-savy. The work is divided into two parts, theoretical and practical. First part contains theo-retical notes from area competition and competitiveness of processed based on research of literary sources. Practical part lead to competitiveness analysis of company Hotel Ryšavý using Porter analysis, Benchmarking and SWOT analysis. After evaluation I suggest re-commendation to increase competitiveness of company.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti podniku Hotel Ryšavý. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti konkurence a konkurenceschopnosti zpracovaných na základě výzkumu literárních zdrojů. Praktická část směřuje k analýze konkurenceschopnosti podniku Hotel Ryšavý při použití nástrojů Porter analýzy, Benchmarkingu, SWOT analýzy. Po vyhodno-cení analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analyzing the competitiveness of the company Hotel Ry-savy. The work is divided into two parts, theoretical and practical. First part contains theo-retical notes from area competition and competitiveness of processed based on research of literary sources. Practical part lead to competitiveness analysis of company Hotel Ryšavý using Porter analysis, Benchmarking and SWOT analysis. After evaluation I suggest re-commendation to increase competitiveness of company.
Zpracujte literární rešerši týkající se konkurenceschopnosti podniku.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční postavení společnosti na trhu.
Vypracujte návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku na základě provedených analýz.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se konkurenceschopnosti podniku.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční postavení společnosti na trhu.
Vypracujte návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku na základě provedených analýz.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 128 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOZÁK, V.; STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2005. 128 s. ISBN 80-7318-326-9.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 128 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOZÁK, V.; STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2005. 128 s. ISBN 80-7318-326-9.
[5] PORTER, M. E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího-48
body oponenta-55
otázky vedoucího:
V části doporučení pro hotel doporučujete propojení s vinařskou stezkou a získání klientů z Rakouska. Za částku 20 000 Kč navrhujete medializaci těchto doporučení. Uveďte, která média byste použila a proč? Co všechno je započítáno do částky 20 000 Kč?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Odůvodněte na základě organizační struktury na str. 41, proč majitel hotelu zaměstnává manažera hotelu, když se jedná celkem o malý počet zaměstnanců?
otázka zodpovězena zcela
Jak by se mohl hotel Ryšavý stát konkurenceschopnějším než lépe hodnocený hotel v Hrotovicích?
otázka zodpovězena zcela
PhD. Brychta klade otázku: Jaká je jazyková vybavenost podniku?
otázka zodpovězena zcela