Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární zdroje z oblasti brandingu. V praktické části je představen a analyzován podnik, který je předmětem následného marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zjištění povědomí o podniku mezi konečnými zákazníky.
Anotace v angličtině
This theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. In a practical part, there is introduced and analyzed company, that is an object of a following marketing research proceeded by query sheet detection intent on uncovering awareness about company between final consumers.
Klíčová slova
značka, budování značky, hodnota značky, marketingový výzkum, marketingový mix
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární zdroje z oblasti brandingu. V praktické části je představen a analyzován podnik, který je předmětem následného marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zjištění povědomí o podniku mezi konečnými zákazníky.
Anotace v angličtině
This theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. In a practical part, there is introduced and analyzed company, that is an object of a following marketing research proceeded by query sheet detection intent on uncovering awareness about company between final consumers.
Klíčová slova
značka, budování značky, hodnota značky, marketingový výzkum, marketingový mix
Vypracujte literární rešerši dostupných teoretických zdrojů pojednávajících o hodnotě značky a jejím budování.
II. Praktická část
Proveďte marketingovou analýzu současného stavu hodnoty značky Indian Bar.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zvýšení hodnoty značky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši dostupných teoretických zdrojů pojednávajících o hodnotě značky a jejím budování.
II. Praktická část
Proveďte marketingovou analýzu současného stavu hodnoty značky Indian Bar.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zvýšení hodnoty značky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, David A. Brand building : Budování značky. 1. vyd. Brno : Computer
Press, 2003. 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J. : Pearson Education International, 2008. 692 p. ISBN 978-0-13-233622-2.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, 2006. 733 s. ISBN 0131457578.
[5] PŘIBOVÁ, Marie. Strategické řízení značky : brand management. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, David A. Brand building : Budování značky. 1. vyd. Brno : Computer
Press, 2003. 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J. : Pearson Education International, 2008. 692 p. ISBN 978-0-13-233622-2.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, 2006. 733 s. ISBN 0131457578.
[5] PŘIBOVÁ, Marie. Strategické řízení značky : brand management. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí bakalářské práce: 40 bodů
Hodnocení vedoucího bakalářské práce:
1. Definujte SWOT analýzu pro Indian Bar.
Otázka byla zodpovězena: zcela
2. Jedním z Vašich návrhů jsou akce v baru, navrhněte konkrétně jaké a jak by měla podle Vás tedy vypadat propagace a v jakém časovém horizontu by se mělo s propagací začít?
Otázka byla zodpovězena: zcela
3. Ve kterém z doporučení, které navrhujete, spatřujete největší důležitost pro budování značky Indian Baru?
Otázka byla zodpovězena: zcela
Oponent bakalářské práce: 18 bodů
Hodnocení oponenta bakalářské práce:
1. Stručně, na konkrétních příkladech, definujte pojem hodnota značky.
Otázka byla zodpovězena: uspokojivě
2. Proč jste nesestavila dotazník zkoumající hodnotu značky, ale dotazník zkoumající povědomí o organizaci, a jen okrajově, dvěma otázkami, se věnujete budování hodnoty značky?
Otázka byla zodpovězena: částečně
3. Jakými statistickými nástroji jste hypotézy ověřovala? Jaké statistické nástroje jsou vhodné k ověřování hypotéz, kromě Vámi využitých?
Otázka byla zodpovězena: uspokojivě
4. Proč jste nedefinovala doporučení vedoucí ke zvýšení hodnoty značky ale obecná doporučení, která se budování značky nedotýkají, a tím nesplnila Zásady pro zpracování bakalářské práce?
Otázka byla zodpovězena: uspokojivě