Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií.
Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky.
V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány její nedostatky.
V závěru bakalářské práce jsou navrženy možné změny pro zlepšení celkového image firmy Autobaterie Novák.
Anotace v angličtině
My bachelor work is dealing Image analysis of Autobaterie Novák, company which sells car batteries.
The theoretical part of my bachelor work is based on literature which is focused on corpo-rate image, corporate identity, marketing and customer care.
The practical part, based on marketing analysis, evaluates the corporate image from the perspective of customers and from the perspective of company. The practical part is also trying to identify the deficiencies of the corporate image.
In the end of my work I would like to propose changes and recommendations to improve corporate image of Autobaterie Novák company.
Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií.
Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky.
V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány její nedostatky.
V závěru bakalářské práce jsou navrženy možné změny pro zlepšení celkového image firmy Autobaterie Novák.
Anotace v angličtině
My bachelor work is dealing Image analysis of Autobaterie Novák, company which sells car batteries.
The theoretical part of my bachelor work is based on literature which is focused on corpo-rate image, corporate identity, marketing and customer care.
The practical part, based on marketing analysis, evaluates the corporate image from the perspective of customers and from the perspective of company. The practical part is also trying to identify the deficiencies of the corporate image.
In the end of my work I would like to propose changes and recommendations to improve corporate image of Autobaterie Novák company.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretická východiska pro charakteristiku image firmy, její složky a jejího vlivu na zákazníky.
II. Praktická část
Proveďte marketingovou analýzu současné situace image firmy.
Na základě vyhodnocení analýzy navrhněte vhodná řešení pro zlepšení image firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretická východiska pro charakteristiku image firmy, její složky a jejího vlivu na zákazníky.
II. Praktická část
Proveďte marketingovou analýzu současné situace image firmy.
Na základě vyhodnocení analýzy navrhněte vhodná řešení pro zlepšení image firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, Alison; JAY, Ros. Marketing, to nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] FERJENČÍK, Ján. Úvod do metodologie psychologického výzkumu : jak zkoumat lidskou duši. 1. vyd. Praha : Portál, 2000. 256 s. ISBN 80-7178-367-6.
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. aktualiz. Brno : Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, Philip; MEDEK, Pavel. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, Alison; JAY, Ros. Marketing, to nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] FERJENČÍK, Ján. Úvod do metodologie psychologického výzkumu : jak zkoumat lidskou duši. 1. vyd. Praha : Portál, 2000. 256 s. ISBN 80-7178-367-6.
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. aktualiz. Brno : Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, Philip; MEDEK, Pavel. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Martina Sasínková, celkový počet bodů: 47
1. V práci popisujete několik největších odběratelů, můžete je blíže specifikovat?
otázka zodpovězena: zcela
2. Zabývá se společnost sociální zodpovědností? Využívá sponzoring?
otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., celkový počet bodů: 51
1. Nepovažuje počet respondentů 42 za méně vypovídající soubor (s. 51)?
otázka zodpovězena: uspokojivě
2. Za slabší místo firmy jsou pole dotazníkového šetření uvedeny webové stránky. Jaká bude sjednána náprava v jejich oblasti? otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.: Struktura zákazníků dle stáří vozového parku.
otázka zodpovězena: uspokojivě
doc. Ing. Jaroslav Belás, Ph.D.: Jaký budou mít vaše návrhy vliv na růst výkonnosti firmy?
otázka zodpovězena: uspokojivě
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Víte, v čem spočívá síla malé firmy, jak uspět na trhu oproti super a hypermarketům? Zkoumal jste, jak jsou zákazníci spokojeni s osobním přístupem firmy?
otázka zodpovězena: částečně