Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika.
Annotation in English
This thesis aims to propose a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers. The theoretical part is a survey of literary sources in the field of marketing research. The practical part is a short description and analysis of internal and external factors which influence the firm. The second half of the practical part will focus on the marketing survey of Maximus company's customers. At the conclusion will be processed by the financial burden of the proposed solutions, and potential risks.
Keywords
marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza, vztah se zákazníky, zákazník, spokojenost
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika.
Annotation in English
This thesis aims to propose a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers. The theoretical part is a survey of literary sources in the field of marketing research. The practical part is a short description and analysis of internal and external factors which influence the firm. The second half of the practical part will focus on the marketing survey of Maximus company's customers. At the conclusion will be processed by the financial burden of the proposed solutions, and potential risks.
Keywords
marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza, vztah se zákazníky, zákazník, spokojenost
Proveďte průzkum literárních a jiných pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň komunikace se zákazníky ve společnosti Maximus a.s.
Uskutečněte šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s., výsledky zhodnoťte.
Navrhněte efektivnější získávání zpětné vazby a zpracujte možná rizika a finanční zátěž pro společnost Maximus a.s.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních a jiných pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň komunikace se zákazníky ve společnosti Maximus a.s.
Uskutečněte šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s., výsledky zhodnoťte.
Navrhněte efektivnější získávání zpětné vazby a zpracujte možná rizika a finanční zátěž pro společnost Maximus a.s.
Závěr
Recommended resources
[1] BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. 1. vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
[2] LOŠŤÁKOVÁ, Hana, et al. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[3] MALÝ, Václav. Marketinový výzkum Teorie a praxe. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2004. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[4] PŘIBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Recommended resources
[1] BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. 1. vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
[2] LOŠŤÁKOVÁ, Hana, et al. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[3] MALÝ, Václav. Marketinový výzkum Teorie a praxe. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2004. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[4] PŘIBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, celkový počet bodů: 31
1. Kolik respondentů bylo v rámci dotazníkového šetření osloveno? Jaká byla návratnost?
otázka zodpovězena: zcela
2. Jak probíhalo samotné oslovení zákazníků (dostal jste databázi přímo z podniku, nebo Vám pomohli s oslovením)? otázka zodpovězena: zcela
3. V kapitole 9 (Současná komunikace) uvádíte, že stávající komunikace se zákazníky je výhradně v kompetenci 2 zaměstnanců a probíhá na základě osobního jednání. Je to podle Vás silná nebo slabá stránka společnosti? Kam byste to zařadil dle SWOT analýzy?
otázka zodpovězena: uspokojivě
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, celkový počet bodů: 36
1. Na straně 36 student prezentuje příležitosti a hrozby v rámci SWOT analýzy společnosti Maximus a. s. Může objasnit, proč zařadil sponzoring a rozšíření výrobních míst do příležitostí a mezi hrozby zařadil jednoduchou strukturu vedení a zpětnou vazbu?
otázka zodpovězena: částečně
2. V rámci řešící části BP student uvedl jako jedno z možných rizik odmítnutí zaměstnanců učit se novým věcem. Pro eliminaci rizika navrhuje zaměstnance správně motivovat. Jakými prostředky by tedy zaměstnance motivoval? otázka zodpovězena: uspokojivě
3. Měl student možnost projednat své návrhy s managementem společnosti Maximus a. s., jaké byly případné reakce? otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.: Realizace finanční analýzy podniku.
otázka zodpovězena: uspokojivě
doc. Ing. Jaroslav Belás, Ph.D.: Za jakých podmínek je vhodné rozšiřovat výrobní kapacity ve firmě?
otázka zodpovězena: částečně
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Mohl byste kvantifikovat škálu u otázky ?rychlost odezvy??
otázka zodpovězena: uspokojivě