Cílem bakalářské práce je zpracování dostupné odborné literatury a její využití při empiric-kém průzkumu ve společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a. s.
Struktura práce je rozdělena na dva oddíly. V teoretické části je uveden průřez nejdůležitěj-ších faktů týkajících se motivace. Praktická část se věnuje analýze faktorů motivace a jejich následnému hodnocení včetně návrhu opatření k nápravě situace.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is the processing of available scientific literature and use it in empirical research in ČSAD LOGISTIK Ostrava corporation.
The structure of work is dividend into two parts. In theoretical section is contained a cross most important facts related to motivation. The practical part is devoted to analysis of mo-tivation factors and thein evalution of the proposal, including measures to remedy the si-tuation.
Klíčová slova
motivace, potřeby, výkon, odměňování, komunikace, mezilidské vztahy,
pracovní podmínky
Klíčová slova v angličtině
motivation, needs, performace, compensation, communication, interpersonal relations, working conditions
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zpracování dostupné odborné literatury a její využití při empiric-kém průzkumu ve společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a. s.
Struktura práce je rozdělena na dva oddíly. V teoretické části je uveden průřez nejdůležitěj-ších faktů týkajících se motivace. Praktická část se věnuje analýze faktorů motivace a jejich následnému hodnocení včetně návrhu opatření k nápravě situace.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is the processing of available scientific literature and use it in empirical research in ČSAD LOGISTIK Ostrava corporation.
The structure of work is dividend into two parts. In theoretical section is contained a cross most important facts related to motivation. The practical part is devoted to analysis of mo-tivation factors and thein evalution of the proposal, including measures to remedy the si-tuation.
Klíčová slova
motivace, potřeby, výkon, odměňování, komunikace, mezilidské vztahy,
pracovní podmínky
Klíčová slova v angličtině
motivation, needs, performace, compensation, communication, interpersonal relations, working conditions
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z odborné literatury týkající se problematiky systému motivace zaměstnanců.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav motivačního systému ve společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Na základě provedené analýzy zhodnoťte a navrhněte konkrétní opatření pro zefektivnění současného motivačního systému ve společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z odborné literatury týkající se problematiky systému motivace zaměstnanců.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav motivačního systému ve společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Na základě provedené analýzy zhodnoťte a navrhněte konkrétní opatření pro zefektivnění současného motivačního systému ve společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[2] BEDRNOVÁ, E.; NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2002. 586 s. ISBN 80-7261-064-3.
[3] BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. 5 vyd. Brno : Computer Press, 2008. 113 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
[4] DVOŘÁKOVÁ, Z. Management lidských zdrojů. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4.
[5] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[2] BEDRNOVÁ, E.; NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. 2. rozš. vyd. Praha : Management Press, 2002. 586 s. ISBN 80-7261-064-3.
[3] BĚLOHLÁVEK, F. Jak vést a motivovat lidi. 5 vyd. Brno : Computer Press, 2008. 113 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
[4] DVOŘÁKOVÁ, Z. Management lidských zdrojů. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4.
[5] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Petra Kressová, Ph.D., celkový počet bodů: 43
1. Navrhujete cafeteria systém vázaný na výkon. Co by podle Vás mělo být těmi kritérii, za která budou zaměstnanci sbírat body a směňovat je za zaměstnanecké výhody?
otázka zodpovězena: zcela
2. Podle jakých kritérií by si firma měla vybírat poskytovatele kurzu motivace zaměstnanců?
otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Ing. Jana Matošková, Ph.D., celkový počet bodů: 39
1. Vysvětlete vztah mezi spokojeností a motivací zaměstnanců.
otázka zodpovězena: uspokojivě
2. Kolik investuje firma ročně do školení zaměstnanců? (reakce na text na s. 39)
otázka zodpovězena: zcela
3. Jaká je ve firmě produktivita práce? Jaká je ve firmě míra fluktuace? Srovnejte tyto údaje se standardem v odvětví.
otázka zodpovězena: uspokojivě
4. Jaká je ve firmě úroveň odměňování ve srovnání se standardem v odvětví či v kraji?
otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.: Profil důležitosti a spokojenosti.
otázka zodpovězena: uspokojivě
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Zkoumá společnost, zda řidiči dodržují dopravní předpisy? Existuje evidence přestupků ve firmě? Co si myslíte o možnosti hodnocení řidičů od ostatních účastníků provozu pomocí telefonního čísla na zadní straně vozu?
otázka zodpovězena: zcela