Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové řízení pro malé a střední organizace, konkrétně na marketingové řízení Pivovaru Černá Hora, a. s. Práce obsahuje pojmy marketing, marketingové řízení, marketingová distribuce a marketingová komunikace. Ve firmě Pivovar Černá Hora, a. s. se zabývám marketingovým mixem, SWOT a PEST analýzou.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing management for small and medium-sized organizations. The thesis defines marketing management of company Pivovar Černá Hora, a. s. and the main parts deal with the definitions of marketing, marketing management, distribution of marketing and marketing communication. There is an analysis based on mar-keting mix, SWOT and PEST analyses of company Pivovar Černá Hora, a. s.
Klíčová slova
marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, marketingové řízení
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, marketing management
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové řízení pro malé a střední organizace, konkrétně na marketingové řízení Pivovaru Černá Hora, a. s. Práce obsahuje pojmy marketing, marketingové řízení, marketingová distribuce a marketingová komunikace. Ve firmě Pivovar Černá Hora, a. s. se zabývám marketingovým mixem, SWOT a PEST analýzou.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing management for small and medium-sized organizations. The thesis defines marketing management of company Pivovar Černá Hora, a. s. and the main parts deal with the definitions of marketing, marketing management, distribution of marketing and marketing communication. There is an analysis based on mar-keting mix, SWOT and PEST analyses of company Pivovar Černá Hora, a. s.
Klíčová slova
marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, marketingové řízení
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, marketing management
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši marketingového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v Pivovaru Černá Hora a. s.
Vypracujte doporučení na zdokonalení marketingového řízení ve firmě Pivovar Černá Hora a. s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši marketingového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v Pivovaru Černá Hora a. s.
Vypracujte doporučení na zdokonalení marketingového řízení ve firmě Pivovar Černá Hora a. s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BENGT, K.; LÖVINGSSON, F. H. Management od A do Z: Klíčové pojmy a termíny. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 309 s. ISBN 80-251-1001-X.
[2] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 208 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] HAVLÍČEK, K.; KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BENGT, K.; LÖVINGSSON, F. H. Management od A do Z: Klíčové pojmy a termíny. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 309 s. ISBN 80-251-1001-X.
[2] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 208 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] HAVLÍČEK, K.; KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDUCÍ BP: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Počet bodů: 46
Otázky:
1. Jaká místa navrhujete pro zřízení stylových pivnic? zcela
2. Který pivovar úspěšně využívá "tvář" pivovaru" a jaké je její oficiální pracovní zařazení? zcela
OPONENT BP: Ing. Simona Muchová
Počet bodů: 47
Otázky: 1. V práci je uvedené, že pivovar nedodáva svoje výrobky do obchodných reťazcov, ale iba do reštaurácií a barov. Študent túto skutočnosť uvádza medzi slabými stránkami. Je to premyslená stratégia pivovaru alebo sa chystá túto skutočnosť zmeniť. Odlišujú sa vďaka nej zákazníci pivovaru od zákazníkov inych pivovarov? zcela
Další otázky:
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Kteří jsou největší konkurenti tohoto pivovaru? zcela