Cílem mé bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnou X ve Valašském Meziříčí. Data jsou získána pomocí osobního a elektronického dotazníkového šetření. Teoretická část je zaměřená na zpracování literárních pramenů týkajících se spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky pomocí kontingenční tabulky, grafů, modusu, mediánu, aritmetického průměru, absolutních a relativních četností. Na základě vyhodnocení dotazníků je provedena interpretace výsledků výzkumu. Na závěr jsou uvedeny doporučení pro prodejnu, které by měly vést k vyšší spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor´s work is to find out a customer satisfaction in the shop X in Valašské Meziříčí. Data are collected by personal and electronic questionnaire. A theoretical part of my work is focused on evaluation of customer satisfaction. Questionnaires are evaluated through the use of a pivot table, charts, modus, median, an arithmetic average, absolute and relative frequency in a practical part. Results are interpreted on the basis of evaluating questionnaires. In conclusion, there are recommendations for the shop, which should lead to higher consumer satisfaction.
Cílem mé bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnou X ve Valašském Meziříčí. Data jsou získána pomocí osobního a elektronického dotazníkového šetření. Teoretická část je zaměřená na zpracování literárních pramenů týkajících se spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky pomocí kontingenční tabulky, grafů, modusu, mediánu, aritmetického průměru, absolutních a relativních četností. Na základě vyhodnocení dotazníků je provedena interpretace výsledků výzkumu. Na závěr jsou uvedeny doporučení pro prodejnu, které by měly vést k vyšší spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor´s work is to find out a customer satisfaction in the shop X in Valašské Meziříčí. Data are collected by personal and electronic questionnaire. A theoretical part of my work is focused on evaluation of customer satisfaction. Questionnaires are evaluated through the use of a pivot table, charts, modus, median, an arithmetic average, absolute and relative frequency in a practical part. Results are interpreted on the basis of evaluating questionnaires. In conclusion, there are recommendations for the shop, which should lead to higher consumer satisfaction.
Zpracujte literární prameny týkající se spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomocí marketingového průzkumu proveďte analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně X.
Na základě analýzy doporučte možnosti pro dosažení vyšší spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny týkající se spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomocí marketingového průzkumu proveďte analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně X.
Na základě analýzy doporučte možnosti pro dosažení vyšší spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan; ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
[2] HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 224 s. ISBN 80-722-6917-8.
[3] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan; ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
[2] HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 224 s. ISBN 80-722-6917-8.
[3] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, celkový počet bodů: 49
1. Jak se k Vašim návrhům a doporučením stavělo vedení prodejny? Bude některý z návrhů realizován?
otázka zodpovězena: zcela
2. Co Vy sama považujete za nejsilnější a naopak nejslabší stránku prodejny?
otázka zodpovězena: zcela
3. Jaká byla ochota zákazníků spolupracovat při dotazníkovém šetření?
otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Mgr. Petra Mandincová, Ph.D., celkový počet bodů: 45
1. Vysvětlete, za jakým účelem jste užila modus, medián a aritmetický průměr?
otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.: Snažila jste se o srovnání s konkurencí?
otázka zodpovězena: uspokojivě
doc. Ing. Jaroslav Belás, Ph.D.: Neoslovila jste nízký počet respondentů? Je Vámi navrhované storno na pokladně dostatečně promyšlené?
otázka zodpovězena: částečně
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Jaký je stav zboží na prodejně nabízených v akčních letácích? Nabízejí nějaký substitut? Není nedostatek zboží z letáku spíše záměrnou strategií prodejny?
otázka zodpovězena: zcela