Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit a vyhodnotit míru spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí u všeobecné praktické lékařky prostřednictvím dotazníku.
Bakalářská práce je rozdelená na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky získané z odborné literatury zaměřené na marketingový vý-zkum, spokojenost zákazníků a marketing ve zdravotnictví. V praktické části jsem vyhod-notila údaje získané marketingovým výzkumem a doporučila možnosti, jak zkvalitnit a zlep-šit služby u konkrétní všeobecné praktické lékařky.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis was to identify and assess the level of satisfaction with the care of pacients at the general practical doctor through a questionnaire.
I was divided this Bachelor´s degree work into two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part, I summarize the basic knowledge gained from specialized publicati-ons dealing with marketing research, customer´s satisfaction and marketing in healthcare. In the practical part of my bachelor´s thesis I analyzed the results from market research and I have tried to recommend ways how to improve and enhance services for concrete general practical doctor.
Klíčová slova
marketingový výzkum, dotazník, marketing ve zdravotníctví, spokojenost zákazníků
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit a vyhodnotit míru spokojenosti pacientů s poskytovanou péčí u všeobecné praktické lékařky prostřednictvím dotazníku.
Bakalářská práce je rozdelená na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky získané z odborné literatury zaměřené na marketingový vý-zkum, spokojenost zákazníků a marketing ve zdravotnictví. V praktické části jsem vyhod-notila údaje získané marketingovým výzkumem a doporučila možnosti, jak zkvalitnit a zlep-šit služby u konkrétní všeobecné praktické lékařky.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis was to identify and assess the level of satisfaction with the care of pacients at the general practical doctor through a questionnaire.
I was divided this Bachelor´s degree work into two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part, I summarize the basic knowledge gained from specialized publicati-ons dealing with marketing research, customer´s satisfaction and marketing in healthcare. In the practical part of my bachelor´s thesis I analyzed the results from market research and I have tried to recommend ways how to improve and enhance services for concrete general practical doctor.
Klíčová slova
marketingový výzkum, dotazník, marketing ve zdravotníctví, spokojenost zákazníků
Zhodnoťte literární prameny a zpracujte teoretická východiska vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku a výsledky zhodnoťte.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení k zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zpracujte teoretická východiska vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku a výsledky zhodnoťte.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení k zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BEDNARČÍK, Z. Marketingový výzkum. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
[2] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, P. Marketingový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] LOŠTÁKOVÁ, H., et al. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[5] ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2006. 150 s. ISBN 80-7013-441-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BEDNARČÍK, Z. Marketingový výzkum. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
[2] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, P. Marketingový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] LOŠTÁKOVÁ, H., et al. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[5] ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2006. 150 s. ISBN 80-7013-441-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího-50
body oponenta-43
otázky vedoucího:
Jak se k Vašim návrhům postavila paní doktorka, využije některé ve své praxi?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Přemýšlela jsem, že byste s odstupem času situaci opět prozkoumala a vyhodnotila přínos po uplatnění některých Vašich doporučení?
otázka zodpovězena zcela
doc. Hromková klade otázku: Jaká je spokojenost s poskytovanou péčí?
otázka zodpovězena uspokojivě
doc. Mikuláštík klade otázku: Co jsou evropské formy dotazníků a využila jste je?
otázka zodpovězena uspokojivě
PhD. Dobeš klade otázku: Jak jsou definovány příležitosti a ohrožení?
otázka zodpovězena částečně
PhD. Dobeš klade otázku: V čem jsou očekávané přínosy Vaší práce?
otázka zodpovězena částečně