Hlavní náplní této bakalářské práce je analýza prodeje formou prezentačních akcí. Součástí této práce je také analýza spotřebitelského chování seniorů.
V teoretické části přibližuji spotřebitelské chování, nástroje marketingové komunikace, především pak prezentační akce. Nedílnou součástí je také popis behaviorální ekonomie a také metod behaviorální reklamy. Praktická část se skládá ze dvou analýz a to konkrétně analýzy prodeje na prezentačních akcích pomocí pozorování a dotazníkového šetření o spotřebitelském chování seniorů.
Annotation in English
The main concern of bachelor thesis is an analysis of sales by Shows & Events. The part of this work is also an analysis of conusmer behavior especially of older people.
In theoretic part I approach consumer behavior, tools of marketing comunication, especially Shows & Events. The practical part consists of two analysis. The first is an analysis of sales on events by observaiton, the second one is a questionnaire survey about behavior of older people.
Hlavní náplní této bakalářské práce je analýza prodeje formou prezentačních akcí. Součástí této práce je také analýza spotřebitelského chování seniorů.
V teoretické části přibližuji spotřebitelské chování, nástroje marketingové komunikace, především pak prezentační akce. Nedílnou součástí je také popis behaviorální ekonomie a také metod behaviorální reklamy. Praktická část se skládá ze dvou analýz a to konkrétně analýzy prodeje na prezentačních akcích pomocí pozorování a dotazníkového šetření o spotřebitelském chování seniorů.
Annotation in English
The main concern of bachelor thesis is an analysis of sales by Shows & Events. The part of this work is also an analysis of conusmer behavior especially of older people.
In theoretic part I approach consumer behavior, tools of marketing comunication, especially Shows & Events. The practical part consists of two analysis. The first is an analysis of sales on events by observaiton, the second one is a questionnaire survey about behavior of older people.
Zpracujte teoretická a metodologická východiska týkající se problematiky teorie spotřebitelského chování, marketingové komunikace a behaviorální ekonomie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu prodeje formou prezentační akce společnosti XY.
Proveďte šetření mezi zákazníky týkající se jejich spotřebitelského chování při daném způsobu prodeje výrobků firmy XY.
Určete vliv této marketingové akce na spotřebitele.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická a metodologická východiska týkající se problematiky teorie spotřebitelského chování, marketingové komunikace a behaviorální ekonomie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu prodeje formou prezentační akce společnosti XY.
Proveďte šetření mezi zákazníky týkající se jejich spotřebitelského chování při daném způsobu prodeje výrobků firmy XY.
Určete vliv této marketingové akce na spotřebitele.
Závěr
Recommended resources
[1] ARIELY, Dan. Jak drahé je zdarma?. 1. vyd. Praha : Práh, 2008. 216 s. ISBN 978-80-7252-239-2.
[2] CAMERER, Colin. Advances in behavioral economics. 1st ed. New Jersey : Princeton University Press, 2004. 740 p. ISBN 978-0-691-11682-2.
[3] DIAMOND, Peter A.; VARTIAINEN, Hannu. Behavioral economics and its applications. 1st ed. New Jersey : Princeton University Press, 2007. 312 p. ISBN 978-0-691-12284-7.
[4] DOWLING, John Malcolm; YAP, Chin-Fang. Modern developments in behavioral economics: social science perspectives on choice and decision making. 1st ed. Singapore : World Scientific Publishing, 2007. 446 p. ISBN 978-981-270-143-5.
Recommended resources
[1] ARIELY, Dan. Jak drahé je zdarma?. 1. vyd. Praha : Práh, 2008. 216 s. ISBN 978-80-7252-239-2.
[2] CAMERER, Colin. Advances in behavioral economics. 1st ed. New Jersey : Princeton University Press, 2004. 740 p. ISBN 978-0-691-11682-2.
[3] DIAMOND, Peter A.; VARTIAINEN, Hannu. Behavioral economics and its applications. 1st ed. New Jersey : Princeton University Press, 2007. 312 p. ISBN 978-0-691-12284-7.
[4] DOWLING, John Malcolm; YAP, Chin-Fang. Modern developments in behavioral economics: social science perspectives on choice and decision making. 1st ed. Singapore : World Scientific Publishing, 2007. 446 p. ISBN 978-981-270-143-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ BP: Mgr. Jan Pospíšil - Počet bodů: 54
Otázky:1) Z Vaší práce je zřejmé, že prezentační akce jsou určeny především pro spotřebitele důchodového věku. Zároveň je na těchto akcích často využíváno některých manipulativních metod. Dokážete definovat, jak by měla vypadat komunikační kampaň, jejímž cílem by bylo upozornit cílovou skupinu na tyto nebezpečné praktiky? A kdo by podle Vás měl takovou kampaň financovat? zcela
OPONENT BP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D. - Počet bodů: 32
Otázky: 1. Jak byste charakterizoval cílovou skupinu seniorů? Kdo jsou to senioři, jaké kategorie rozlišujeme, jaké mají specifické rysy podstatné pro uplatnění behaviorální teorie? zcela
2. V úvodu práce na str. 10 píšete, že se Vaše praktická část věnuje přímému výzkumu. Co je to přímý výzkum a jak se liší od nepřímého? zcela
3. Jaké znáte metody meření statistické závislosti dvou proměnných? zcela
Ing. Petr Novák, Ph.D. - Jak byste vyhodnotil daný dotazník a jaké statistické metody pro vypocování znáte? zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc. - Jaké možnosti, formy prezentace mohou být? Může být i menší skupina? Která forma je nejvhodnější pro jednotlivce a které pro skupiny? zcela
Ing. Petr Novák, Ph.D. Čeho jste chtěl dosáhnout ve své práci? uspokojivě