Informace o kvalifikační práci Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.
Tématem bakalářské práce je doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. Společnost je významným producentem modulů pro nebytovou výstavbu, avšak využití této moderní stavební metody k řešení bytové situace není v České republice příliš rozšířeno.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, specifik marketingu ve stavebnictví a modulární výstavby. Praktická část obsahuje představení společnosti KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. a jejích produktových řad včetně analýzy současného stavu marketingové komunikace firmy. Dále jsou v práci prezentovány výsledky marketingového výzkumu a následná doporučení k firemní marketingové komunikaci. Bakalářská práce je uzavřena nákladovou a rizikovou analýzou navržených doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose a set of marketing communications recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. in order to increase sales of modules for private housing market. The Czech-based company is one of the major producers of modules for businesses internationally, however, usage of this contemporary building method specifically for housing purposes is not currently widely spread in the Czech Republic.
Theoretical part of the thesis describes specifics of marketing communications, modular construction and marketing activities in building industry from academic point of view. The practical part follows with an overview of KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. and its product lines including an analysis of the current state of marketing communications in the company. The results of conducted marketing research and consequent recommendations for marketing communications for the company are further presented. The thesis concludes with cost and risk analysis of suggested propositions.
marketing communication, communication mix, modular construction, architecture, module, container
Rozsah průvodní práce
85 s. (119 358 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. Společnost je významným producentem modulů pro nebytovou výstavbu, avšak využití této moderní stavební metody k řešení bytové situace není v České republice příliš rozšířeno.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, specifik marketingu ve stavebnictví a modulární výstavby. Praktická část obsahuje představení společnosti KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. a jejích produktových řad včetně analýzy současného stavu marketingové komunikace firmy. Dále jsou v práci prezentovány výsledky marketingového výzkumu a následná doporučení k firemní marketingové komunikaci. Bakalářská práce je uzavřena nákladovou a rizikovou analýzou navržených doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose a set of marketing communications recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. in order to increase sales of modules for private housing market. The Czech-based company is one of the major producers of modules for businesses internationally, however, usage of this contemporary building method specifically for housing purposes is not currently widely spread in the Czech Republic.
Theoretical part of the thesis describes specifics of marketing communications, modular construction and marketing activities in building industry from academic point of view. The practical part follows with an overview of KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. and its product lines including an analysis of the current state of marketing communications in the company. The results of conducted marketing research and consequent recommendations for marketing communications for the company are further presented. The thesis concludes with cost and risk analysis of suggested propositions.
marketing communication, communication mix, modular construction, architecture, module, container
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši se zaměřením na marketingovou komunikaci ve vztahu k bytové modulární výstavbě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace s potenciálními cílovými segmenty.
Vypracujte doporučení marketingové komunikace pro zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši se zaměřením na marketingovou komunikaci ve vztahu k bytové modulární výstavbě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace s potenciálními cílovými segmenty.
Vypracujte doporučení marketingové komunikace pro zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ECHAVARRIA, Pilar. Portable architecture: and unpredictable surroundings. Barcelona: Links International, 2008. 300 p. ISBN 978-84-89861-38-1.
[2] KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
[3] KOTNIK, Jure. Container Architecture: this book contains 6441 containers. Barcelona: Links International, 2008. 260 p. ISBN 978-84-96969-22-3.
[4] MARTIN, Steve; COLLERAN, Gary. Prodáno!: jak přesvědčíte zákazníky, aby kupovali od vás. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 132 s. ISBN 80-247-1093-5.
[5] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
[1] ECHAVARRIA, Pilar. Portable architecture: and unpredictable surroundings. Barcelona: Links International, 2008. 300 p. ISBN 978-84-89861-38-1.
[2] KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
[3] KOTNIK, Jure. Container Architecture: this book contains 6441 containers. Barcelona: Links International, 2008. 260 p. ISBN 978-84-96969-22-3.
[4] MARTIN, Steve; COLLERAN, Gary. Prodáno!: jak přesvědčíte zákazníky, aby kupovali od vás. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 132 s. ISBN 80-247-1093-5.
[5] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., celkový počet bodů: 56
1. Jak zdůrazníte ve videoreportáži rychlost výstavby?
otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Ing. Martin Hart, celkový počet bodů: 51
1. Více rozvést ochranu komunikace na sociálních sítích proti negativním rizikům?
otázka zodpovězena: zcela
Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Kolik v současnosti firma investuje do propagace? Do kterých prostředků a kolik? Jakým způsobem jste oslovoval respondenty? Analýza rizik str. 74, tab. 4.
otázka zodpovězena: zcela
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Napadlo vás více se zaměřit na internetové stránky? Jaká je návštěvnost?
otázka zodpovězena: zcela