Tématem bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou shromážděny teo-retické poznatky z odborné literatury, týkající se marketingu a marketingové komunikace. Cílem praktické části je představení firmy a její analýza. V mé práci jsem použil, SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Své návrhy na zlepšení propagace jsem vytvořil na základě teoretických poznatků z první části mé práce, výsledků použitých metod a analýz v praktické části.
Anotace v angličtině
The theme of the thesis proposal is to improve the promotion of the Ranch Kostelany. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the first part I gathered theoretical knowledge from the literature related to marketing and marketing communica-tions. The main aim of practical part is to show performance firm and also show the ser-vices which are provided. In my work I used a SWOT analysis, Porter five forces analysis, questionnaire survey and structured interview. My proposals for improvement in the area of promotion, was created on the basics of theoretical knowledge from the first part of my work and results from analysis methods used in the practical part.
Marketing, marketing communications, communication mix, promotion, SWOT analysis, Porter five forces analysis, questionnaire, structured interview.
Rozsah průvodní práce
89 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou shromážděny teo-retické poznatky z odborné literatury, týkající se marketingu a marketingové komunikace. Cílem praktické části je představení firmy a její analýza. V mé práci jsem použil, SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Své návrhy na zlepšení propagace jsem vytvořil na základě teoretických poznatků z první části mé práce, výsledků použitých metod a analýz v praktické části.
Anotace v angličtině
The theme of the thesis proposal is to improve the promotion of the Ranch Kostelany. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the first part I gathered theoretical knowledge from the literature related to marketing and marketing communica-tions. The main aim of practical part is to show performance firm and also show the ser-vices which are provided. In my work I used a SWOT analysis, Porter five forces analysis, questionnaire survey and structured interview. My proposals for improvement in the area of promotion, was created on the basics of theoretical knowledge from the first part of my work and results from analysis methods used in the practical part.
Marketing, marketing communications, communication mix, promotion, SWOT analysis, Porter five forces analysis, questionnaire, structured interview.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů, zpracujte teoretická a metodická východiska pro vypracování návrhu na zlepšení
propagace vybraného podnikatelského subjektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu prostředí a analýzu současného stavu zkoumaného problému u Ranče Kostelany.
Zpracujte návrh na zlepšení.
Daný návrh podrobte analýze přínosů, rizik a nákladů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů, zpracujte teoretická a metodická východiska pro vypracování návrhu na zlepšení
propagace vybraného podnikatelského subjektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu prostředí a analýzu současného stavu zkoumaného problému u Ranče Kostelany.
Zpracujte návrh na zlepšení.
Daný návrh podrobte analýze přínosů, rizik a nákladů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] LABSKÁ, H.; TAJTÁKOVÁ, M.; FORET, M. Základy marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava:
Bratislavská vysoká škola práva, 2009. 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
[3] MCCARTHY, E.; PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing,
1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[4] NASH, E. L. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] LABSKÁ, H.; TAJTÁKOVÁ, M.; FORET, M. Základy marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava:
Bratislavská vysoká škola práva, 2009. 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
[3] MCCARTHY, E.; PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing,
1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[4] NASH, E. L. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Radoslav Štefánek, celkový počet bodů: 41
1. V případě, že by Vám majitel firmy nabídl spolupráci, jejímž cílem by bylo uvést Vámi navrhované řešení do reality, kde byste začal (s kterým návrhem) a proč?
otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Ing. Pavla Staňková, Ph.D., celkový počet bodů: 33
1. V kapitole 3 Strategie marketingové komunikace chybí vymezení pojmu strategie. Co je to strategie? Jaké druhy strategií marketingové komunikace znáte?
otázka zodpovězena: zcela
Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Kolik firma investuje do propagace? SWOT analýza ? co jsou to příležitosti? Kdo je typický zákazník firmy? Str. 65 ? Konkurence sílí x roste poptávka po odeznění krize?
otázka zodpovězena: částečně
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Jakými metodami jste zkoumal marketingové nástroje? Konfrontoval jste názory ze strukturovaných rozhovorů s výsledky dotazníku?
otázka zodpovězena: uspokojivě