Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí k vylepšení stávávajících marke-tingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr.
Anotace v angličtině
The bachelor assignment deals with analysis of marketing activities in microregion New Court. The first issue of my bachelor assignment is oriented on development of marketing, regional marketing, classical marketing mix and extensive marketing mix. The second issue of my bachelor assignment is oriented on basic characteristic of microregion New Court and its analysis of marketing activities. The conclusion leading to the improvement of the existing marketing activities in microregion New Court.
Klíčová slova
marketing regionu, marketingový mix, marketingové aktivity, mikroregion Nový Dvůr, rozvoj, současný stav
Klíčová slova v angličtině
marketing region, marketing mix, marketing activities, microregion New Court, development, contenporary state
Rozsah průvodní práce
65 s. (83 296 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí k vylepšení stávávajících marke-tingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr.
Anotace v angličtině
The bachelor assignment deals with analysis of marketing activities in microregion New Court. The first issue of my bachelor assignment is oriented on development of marketing, regional marketing, classical marketing mix and extensive marketing mix. The second issue of my bachelor assignment is oriented on basic characteristic of microregion New Court and its analysis of marketing activities. The conclusion leading to the improvement of the existing marketing activities in microregion New Court.
Klíčová slova
marketing regionu, marketingový mix, marketingové aktivity, mikroregion Nový Dvůr, rozvoj, současný stav
Klíčová slova v angličtině
marketing region, marketing mix, marketing activities, microregion New Court, development, contenporary state
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingových aktivit, marketingového mixu a regionálního rozvoje.
II. Praktická část
Charakterizujte mikroregion Nový Dvůr.
Popište a analyzujte současný stav marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr.
Navrhněte zdokonalení současného stavu marketingových aktivit v mikroreginu Nový Dvůr.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingových aktivit, marketingového mixu a regionálního rozvoje.
II. Praktická část
Charakterizujte mikroregion Nový Dvůr.
Popište a analyzujte současný stav marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr.
Navrhněte zdokonalení současného stavu marketingových aktivit v mikroreginu Nový Dvůr.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽEK, Jiří; UHLÍŘ, David. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KOČÍKOVÁ, Pavla. Evropská unie a životní prostředí: politiky, strategie, legislativa. 1. vyd. Ostrava: Montanex, 1998. 182 s. ISBN 80-857-8098-4.
[4] MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 551 s. ISBN 80-716-9329-4.
[5] PEKOVÁ, Jitka. Veřejné finance: úvod do problematiky. 3. přeprac. vyd. Praha: Aspi, 2005. 527 s. ISBN 80-735-7049-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽEK, Jiří; UHLÍŘ, David. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KOČÍKOVÁ, Pavla. Evropská unie a životní prostředí: politiky, strategie, legislativa. 1. vyd. Ostrava: Montanex, 1998. 182 s. ISBN 80-857-8098-4.
[4] MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 551 s. ISBN 80-716-9329-4.
[5] PEKOVÁ, Jitka. Veřejné finance: úvod do problematiky. 3. přeprac. vyd. Praha: Aspi, 2005. 527 s. ISBN 80-735-7049-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ BP: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. - Počet bodů: 52
Otázky: 1. Pokuste se nastínit předpokláný další vývoj mikroregionu Nový Dvůr. zcela
2. Na s. 43 popisuje, že v obci Skoronice se koná jejich jízda králů. V čem je odlišná od tradiční jízdy králů pořádané ve Vlčnově? zcela
OPONENT BP: Ing. Pavel Taraba - Počet bodů: 32
Otázky: 1. Vypracujte SWOT analýzu mikroregiónu Nový Dvůr. Aké sú silné stránky analyzovaného
mikroregiónu? uspokojivě
2. V čom vidíte hlavný prínos Vami navrhovaných odporúčaní? zcela
Další otázky:
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Stačí postavit pouze cyklostezku? Neměly by tam být zahrnuty také výhody regionu? uspokojivě
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Uvažoval jste cenu návrhů uvedených v BP? částečně