Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
Annotation in English
My bachelor work is targered analysis of marketing mix of services of Hotel Lazne Koste-lec. The main aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate an existing marketing mix of services in the company. In the teoretical part knowledge I processed basic knowledge about marketing services and hotel marketing. Analytical part includes informations about Hotel Lazne Kostelec and analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on the evaluated data and knowledge I introduced proposals to improve tools of marketing mix of service.
service, marketing mix of service, hotel marketing.
Length of the covering note
70 s.
Language
CZ
Annotation
Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
Annotation in English
My bachelor work is targered analysis of marketing mix of services of Hotel Lazne Koste-lec. The main aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate an existing marketing mix of services in the company. In the teoretical part knowledge I processed basic knowledge about marketing services and hotel marketing. Analytical part includes informations about Hotel Lazne Kostelec and analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on the evaluated data and knowledge I introduced proposals to improve tools of marketing mix of service.
service, marketing mix of service, hotel marketing.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový mix služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec.
Doporučte návrhy vedoucí ke zlepšení využití marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Zlín - Kostelec.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový mix služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec.
Doporučte návrhy vedoucí ke zlepšení využití marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Zlín - Kostelec.
Závěr
Recommended resources
[1] BERÁNEK, Jaromír; KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 3. přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 218 s. ISBN 80-86724-00-X.
[2] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: Aplikovaný marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KIRÁLOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. přeprac. vyd. Praha: Ekopress, s. r. o., 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
[4] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Recommended resources
[1] BERÁNEK, Jaromír; KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 3. přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 218 s. ISBN 80-86724-00-X.
[2] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: Aplikovaný marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KIRÁLOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. přeprac. vyd. Praha: Ekopress, s. r. o., 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
[4] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Posudek vedoucího (Ing.Pavel Taraba):44 bodů
1. Podľa Vášho názoru, bude Hotel Lázně Zlín - Kostelec realizovať Vami navrhnuté
odporúčania?
Odpověď:zcela
Posudek oponenta (Ing.Pavla Staňková Ph.D.):40 bodů
1. V úvodu kapitoly 4.1 na str. 34 píšete, že analýza nástrojů marketingového mixu služeb byla zpracována na základě informací z rozhovoru s manažerkou hotelu a zároveň se odkazujete na přílohu se seznamem otázek, které byly manažerce hotelu předloženy. Tyto otázky se týkají pouze 5 nástrojů marketingového mixu, v práci je však analyzováno 8 nástrojů. Z jakých další zdrojů byly získány informace pro analýzu?
Odpověď:uspokojivě
2. I když je marketingový mix taktickým nástrojem řízení, je zřejmé, že musí být v souladu se strategickým záměrem společnosti. Má firma definováno poslání, vizi, strategii a cíle? Jsou nástroje marketingového mixu v souladu se strategickými cíli, vizí a posláním?
Odpověď: částečně
OBHAJOBA:
doc.Dohnalová: Dotaz zameraný na SWOT analýzu,na výber
Co chápete pod pojmem propagace hotelu v zaměření na služby Ake nástroje mark.mixu ste použili?
Odpověď: uspokojivě
Ing.Bejtkovský: Nepenežité odměny v rámci motivace zaměstnanců, co si pod tím představujete?
Odpověď:uspokojivě