Hlavnou úlohou bakalárskej práce je oboznámiť sa s marketingovými aktivitami spoločnosti ELLUX Glück s.r.o. , zanalyzovať ich a vyhodnotiť vedenie firmy v oblasti marketingu, prípadne pri zistení nedostatkov navrhnúť riešenie, ktoré by firme zabezpečili efektívnu marketingovú stratégiu. Teoretická časť sa zaoberá popísaním marketingu so snahou zamerania na výrobný podnik. Na konci teoretickej časti sú popísané marketingové analýzy, pomocou ktorých zistíme klady a zápory v oblasti marketingu spoločnosti. V praktickej časti je stručná charakteristika firmy, ale hlavnou časťou je aktuálna hospodárska situácia firmy s dôrazom na analýzu SWOT. Po konečnom zanalyzovaní prídu na rad odporúčania, ktoré by mali firme pomôcť s propagáciou ich výrobkov a samozrejme zvýšiť zisk.
Anotace v angličtině
The main task of thesis is to study marketing astivities ELLUX Glück s.r.o, analyze and evaluate their management team in marketing, where irregulatities are found to propose a solution that would ensure the company effective marketing strategy. The theoretical part deals with the description of its marketing efforts to the manufacturing enterprise. At the end of the theoretical part are described marketing analysis, whereby we find out the pros and cons of marketing. The practical part is a brief description of the company, but the main part of the current economic situation of firm with emphasis on the SWOT analysis. After the final analyzing, there comes a series od recommendations that should help uz with promoting theit products and of course increase profits.
marketing, analysis, activities, SWOT, BCG, the economic situation, product
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
SK
Anotace
Hlavnou úlohou bakalárskej práce je oboznámiť sa s marketingovými aktivitami spoločnosti ELLUX Glück s.r.o. , zanalyzovať ich a vyhodnotiť vedenie firmy v oblasti marketingu, prípadne pri zistení nedostatkov navrhnúť riešenie, ktoré by firme zabezpečili efektívnu marketingovú stratégiu. Teoretická časť sa zaoberá popísaním marketingu so snahou zamerania na výrobný podnik. Na konci teoretickej časti sú popísané marketingové analýzy, pomocou ktorých zistíme klady a zápory v oblasti marketingu spoločnosti. V praktickej časti je stručná charakteristika firmy, ale hlavnou časťou je aktuálna hospodárska situácia firmy s dôrazom na analýzu SWOT. Po konečnom zanalyzovaní prídu na rad odporúčania, ktoré by mali firme pomôcť s propagáciou ich výrobkov a samozrejme zvýšiť zisk.
Anotace v angličtině
The main task of thesis is to study marketing astivities ELLUX Glück s.r.o, analyze and evaluate their management team in marketing, where irregulatities are found to propose a solution that would ensure the company effective marketing strategy. The theoretical part deals with the description of its marketing efforts to the manufacturing enterprise. At the end of the theoretical part are described marketing analysis, whereby we find out the pros and cons of marketing. The practical part is a brief description of the company, but the main part of the current economic situation of firm with emphasis on the SWOT analysis. After the final analyzing, there comes a series od recommendations that should help uz with promoting theit products and of course increase profits.
marketing, analysis, activities, SWOT, BCG, the economic situation, product
Zásady pro vypracování
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních a jiných pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkajíci se marketingových aktivit v podniku.
II. Praktická část
Analyzujte interní prostředí ve společnosti ELLUX Glück s.r.o.
Analyzujte současnou úroveň marketingových aktivit v společnosti ELLUX Glück s.r.o.
Navrhněte doporučení pro zefektivnění marketingu ve společnosti ELLUX Glück s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních a jiných pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkajíci se marketingových aktivit v podniku.
II. Praktická část
Analyzujte interní prostředí ve společnosti ELLUX Glück s.r.o.
Analyzujte současnou úroveň marketingových aktivit v společnosti ELLUX Glück s.r.o.
Navrhněte doporučení pro zefektivnění marketingu ve společnosti ELLUX Glück s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] GOZORA, V. Podnikový manažment. 1. vyd. Nitra: SPU, 2005. 195 s. ISBN 80-8069-462-1.
[2] KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KUPKOVIČ, M. a kol. Podnikové hospodárstvo. 1. vyd. Bratislava: SPRINT, 2003. 452 s. ISBN 80-88848-71-7.
[4] TOMEK, J. Marketingová stratégie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 179 s. ISBN 80-85603-03-9.
Seznam doporučené literatury
[1] GOZORA, V. Podnikový manažment. 1. vyd. Nitra: SPU, 2005. 195 s. ISBN 80-8069-462-1.
[2] KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KUPKOVIČ, M. a kol. Podnikové hospodárstvo. 1. vyd. Bratislava: SPRINT, 2003. 452 s. ISBN 80-88848-71-7.
[4] TOMEK, J. Marketingová stratégie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 179 s. ISBN 80-85603-03-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ BP: Ing. Michal Pilík, Ph.D. - Počet bodů: 39
Otázky: 1. Uvádíte v doporučeních, že byste posilnil sponzoring. Máte představu, kolik by firma měla investovat do sponzoringu a jaké konkrétní akce byste doporučil firmě sponzorovat? uspokojivě
OPONENT BP: Ing. Simona Muchová
Počet bodů: 35
Otázky:
1. Jeden z návrhov má zlepšiť nábor nových zamestnancov. Študent uvádza: ??"Návrhov ako prilákať zamestnancov je mnoho. Firma by mohla skúsiťnapríklad plagáty, transparenty, reklamu v miestnych a regionálnych novinách, v prípade voľných finančných prostriedkov aj v televízií."
Na základe čoho, je podľa študenta tento návrh opodstatnený? Má firma problémy s nájdením zamestnancov? Sám študent v práci uvádza, že firma musela s príchodom hospodárskej krízy niekoľkých zamestnancov prepustiť. uspokojivě
2. Na str. 40 je v podkapitole 2.5.4 Propagácia uvedená iba jedna veta, že informácie o propagácií firmy sú uvedené v kapitole 2.3. V spomínanej kapitole som žiadne informácie týkajúce sa propagácie nenašla. Mohli by ste teda priblížiť túto časť marketingového mixu firmy? zcela
Další otázky:
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Na základě čeho je opodstatněný Váš návrh uvedený v BP? Mají všechny uvedené analýzy stejnou váhu? Z čeho vychází velkost bodů v BCG matici? zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Je uvedená organizační struktura firmy správná? částečně
Připomínky:
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Formální úprava (tabulky, obrázky, citace, atd.) je na velmi špatné úrovni.
doc. Ing. František Lipták, DrSc.
Chybí rozšíření novinek, inovace.