Tato bakalářská práce pojednává o podnikové kultuře TON, a. s. Je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na objasnění základních pojmů a identifikaci jednotlivých složek podnikové kultury. Druhá část je praktická. Tato část obsahuje základní informace o společnosti a analyzuje současný stav podnikové kultury ve firmě TON, a. s. V samém konci bakalářské práce jsou navržena doporučení ke zlepšení současného stavu podnikové kultury.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis disserts on corporate culture of TON, a. s. It is divided into two parts. The first part is focused on explanation of basic ideas, identification of units of organizational culture. In the second and more practical part is this thesis describing basic information about company. Thesis also analyzes current state of organizational culture in TON, a. s. In the end there are formulated advices about improvement in contemporary state of corporate culture.
Klíčová slova
Podniková kultura, interní komunikace, komunikace s veřejností, firemní identita, design, etika.
Klíčová slova v angličtině
Corporate culture, internal communication, communication with the public, corporate identity, design, ethics.
Rozsah průvodní práce
68
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o podnikové kultuře TON, a. s. Je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na objasnění základních pojmů a identifikaci jednotlivých složek podnikové kultury. Druhá část je praktická. Tato část obsahuje základní informace o společnosti a analyzuje současný stav podnikové kultury ve firmě TON, a. s. V samém konci bakalářské práce jsou navržena doporučení ke zlepšení současného stavu podnikové kultury.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis disserts on corporate culture of TON, a. s. It is divided into two parts. The first part is focused on explanation of basic ideas, identification of units of organizational culture. In the second and more practical part is this thesis describing basic information about company. Thesis also analyzes current state of organizational culture in TON, a. s. In the end there are formulated advices about improvement in contemporary state of corporate culture.
Klíčová slova
Podniková kultura, interní komunikace, komunikace s veřejností, firemní identita, design, etika.
Klíčová slova v angličtině
Corporate culture, internal communication, communication with the public, corporate identity, design, ethics.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Systematicky zpracujte a zhodnoťte literární poznatky související s problematikou podnikové kultury.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Navrhněte firmě doporučení směřující ke zlepšení současného stavu podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Systematicky zpracujte a zhodnoťte literární poznatky související s problematikou podnikové kultury.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Navrhněte firmě doporučení směřující ke zlepšení současného stavu podnikové kultury ve firmě TON, a. s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BEDRNOVÁ, E.; NOVÝ, I. a kol. Psychologie a sociologie řízení. 3. vyd. Praha: Management Press, 2007. 798 s.
ISBN 978-80-7261-169-0.
[2] BROOKS, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 296 s.
ISBN 80-7226-763-9.
[3] LUKÁŠOVÁ, R.; NOVÝ, I. a kol. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku.
1. vyd. Praha: Grada, 2004. 174 s. ISBN 80-247-0648-2.
[4] NOVÝ, I.; SURYNEK, A., Sociologie pro ekonomy a manažery. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 191 s.
ISBN 80-247-038-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BEDRNOVÁ, E.; NOVÝ, I. a kol. Psychologie a sociologie řízení. 3. vyd. Praha: Management Press, 2007. 798 s.
ISBN 978-80-7261-169-0.
[2] BROOKS, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 296 s.
ISBN 80-7226-763-9.
[3] LUKÁŠOVÁ, R.; NOVÝ, I. a kol. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku.
1. vyd. Praha: Grada, 2004. 174 s. ISBN 80-247-0648-2.
[4] NOVÝ, I.; SURYNEK, A., Sociologie pro ekonomy a manažery. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 191 s.
ISBN 80-247-038-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kristina Chudíková, celkový počet bodů: 39
1. Bude firma realizovat některé z Vašich navrhovaných doporučení? Pokud ANO, které konkrétně? Kolik budou činit náklady na realizaci těchto doporučení? otázka zodpovězena: zcela
2. Jak firma prezentuje (využívá) svých úspěchů z mezinárodních soutěží? otázka zodpovězena: zcela
3. Na str. 47 navrhujete, že by firma mohla inovovat barvy a výtvarné ztvárnění loga. Myslíte si, že je vhodné, aby firma výrazněji měnila či inovovala pro veřejnost tak známé logo? otázka zodpovězena: zcela
Oponent práce: Ing. Petra Hlaváčková, celkový počet bodů: 45
1. Vztah firmy TON, a. s. k životnímu prostředí nebyl sice v práci řešen, ale environmentální chování je v současné době také důležitou součástí image firmy. Chová se firma šetrně k životnímu prostředí, jaké nástroje k tomu využívá, případně by mohla využívat? otázka zodpovězena: zcela
Ing. Jana Matošková, Ph.D.: Upřesněte použití techniky strukturovaných rozhovorů. Jaké dokumenty jste analyzovala (které vnitřní směrnice)? Jaké jsou nejdůležitější hodnoty firmy? otázka zodpovězena: uspokojivě
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Jaký byl impuls k tomu, abyste analyzovala firemní kulturu firmy Ton, a. s.? Spolupracovala jste při výběru tématu s managementem firmy? otázka zodpovězena: zcela