Tématem této bakalářské práce je Analýza postojů zákazníků k restauracím rychlého občerstvení. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky čerpané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich postoje, potřeby a očekávání, spokojenost, faktory ovlivňující kupní chování a stravování. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny data získané z dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navrženy doporučení pro zkvalitnění služeb v restauracích rychlého občerstvení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the stances of customer analysis to fast food restaurants. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part are processed knowledges derived from literature focused on customers, their needs and expectations, satisfactions, factors influences purchasing behavior and alimentation. In the practical part are processed and evaluated data achieved from questionnaire survey. In the conclusion are proposed recommendations how to increase a quality of services in fast food restaurants.
customer, stances, fast food restaurants, alimentation
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je Analýza postojů zákazníků k restauracím rychlého občerstvení. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky čerpané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich postoje, potřeby a očekávání, spokojenost, faktory ovlivňující kupní chování a stravování. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny data získané z dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navrženy doporučení pro zkvalitnění služeb v restauracích rychlého občerstvení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the stances of customer analysis to fast food restaurants. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part are processed knowledges derived from literature focused on customers, their needs and expectations, satisfactions, factors influences purchasing behavior and alimentation. In the practical part are processed and evaluated data achieved from questionnaire survey. In the conclusion are proposed recommendations how to increase a quality of services in fast food restaurants.
customer, stances, fast food restaurants, alimentation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky související s dnešním způsobem stravování obyvatelstva a poskytovaných služeb v této oblasti.
II. Praktická část
Proveďte dotazníkové šetření a analyzujte postoje zákazníků k restauracím rychlého občerstvení.
Navrhněte doporučení pro zkvalitnění služeb v restauracích rychlého občerstvení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky související s dnešním způsobem stravování obyvatelstva a poskytovaných služeb v této oblasti.
II. Praktická část
Proveďte dotazníkové šetření a analyzujte postoje zákazníků k restauracím rychlého občerstvení.
Navrhněte doporučení pro zkvalitnění služeb v restauracích rychlého občerstvení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
SCHIFFMAN, L. a KANUK, L. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
SCHIFFMAN, L. a KANUK, L. Nákupní chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Počet bodů: 43
Otázky: Restaurace rychlého občerstvení jsou velmi diskutovaným tématem po celém světě. Mohla byste vysvětlit svou vlastní motivaci, proč jste se zabývala tímto tématem? zcela
Oponent BP: Mgr. Anna Zapletalová
Počet bodů: 56
Otázky:
1.Uvádíte, že na utváření postojů zákazníka má značný vliv přímý marketing a masmédia. Jaké další nástroje marketingových komunikací však existují a mohou ho ovlivnit? částečně
Další otázky a připomínky:
Ing. Petr Novák, Ph.D. - 2/3 respondentů používá fastfoody. Pak následně píšete, že 2/3 upřednostňuje restaurace. Jak je to myšleno? částečně