Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy.
Anotace v angličtině
Presented thesis is dedicated to the problem of advertising in regional newspapers. Thesis describes advantages and disadvantages of advertising media, pays attention to market segmentation and outlines a model of shopping bahevior of consumers. In the second part is processed questionaire survey. Questionnaire found out buying behavior and the influence of advertising on their purchases.
Klíčová slova
Inzerce, reklama, inzertní médium, segmentace, nákupní chování
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy.
Anotace v angličtině
Presented thesis is dedicated to the problem of advertising in regional newspapers. Thesis describes advantages and disadvantages of advertising media, pays attention to market segmentation and outlines a model of shopping bahevior of consumers. In the second part is processed questionaire survey. Questionnaire found out buying behavior and the influence of advertising on their purchases.
Klíčová slova
Inzerce, reklama, inzertní médium, segmentace, nákupní chování
Proveďte literární rešerši pojednávající o marketingové komunikaci se zaměřením na inzerci v tisku a zpracujte teoretické poznatky jako východisko pro praktickou část.
II.Praktická část
Proveďte analýzu vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku a jejího vlivu na jejich nákupní chování.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte nákupní chování čtenářů Valašského deníku a jejich vnímání inzerce a navrhněte doporučení pro inzertní strategii.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Proveďte literární rešerši pojednávající o marketingové komunikaci se zaměřením na inzerci v tisku a zpracujte teoretické poznatky jako východisko pro praktickou část.
II.Praktická část
Proveďte analýzu vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku a jejího vlivu na jejich nákupní chování.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte nákupní chování čtenářů Valašského deníku a jejich vnímání inzerce a navrhněte doporučení pro inzertní strategii.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTOVÁ, Hilda. Spotřebitel: chování spotřebitele a jeho výzkum. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
[2] FLEISCHMANOVÁ, Irena, JANDOVÁ, Venuše. Regulace reklamy v otázkách a odpovědích. 1. vyd. Praha: ASPI, 2005. 80 s. ISBN 80-7357-147-1. [3] PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 122 s. ISBN 80-247-0557-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTOVÁ, Hilda. Spotřebitel: chování spotřebitele a jeho výzkum. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
[2] FLEISCHMANOVÁ, Irena, JANDOVÁ, Venuše. Regulace reklamy v otázkách a odpovědích. 1. vyd. Praha: ASPI, 2005. 80 s. ISBN 80-7357-147-1. [3] PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 122 s. ISBN 80-247-0557-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Martina Drábková, celkový počet bodů: 47
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., celkový počet bodů: 40
1. Jakým způsobem probíhal sběr primárních informací (s. 50). Pochybuji, že se našlo 50 respondentů, kteří by neměli nic na práci a pročetli Valašský deník a pak odpovídali na 22 otázek.
otázka zodpovězena: zcela
2. Jaký vyvodíte pro Valašský deník závěr z vyhodnocení třetí hypotézy, že tisk nejvíce ovlivní pouze 10 % respondentů?
otázka zodpovězena: zcela
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Zkoumala jste i vliv PR článků? Jaká je poptávka ve vašich novinách po PR článcích? Je účinnější inzerce spolu s PR články?
otázka zodpovězena: zcela