Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků analýzy je navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení návštěvnosti, povědomí o přístavu a získání nových zákazníků. V závěru jsou doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the issue of increasing the attendance in the port of Staré Město with the help of marketing communication. The thesis is divided into two parts, the first one is theoretical and the second one is practical. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication and its new trends. The practical part focuses on the presentation of Bata Canal, especially the port of Staré Město and assesses the current state of marketing communication. As a result of this analysis, a solution is proposed to improve marketing communication, which aims to increase attendance, awareness of the port and gaining new customers. At the end of practical part there is a solution subjected to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nové trendy, event marketing, direct marketing, guerillový marketing, virový marketing, on-line marketing, mobilní marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, new trends, event marketing, direct marketing, guerrilla marketing, viral marketing, online marketing, mobile marketing
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků analýzy je navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení návštěvnosti, povědomí o přístavu a získání nových zákazníků. V závěru jsou doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the issue of increasing the attendance in the port of Staré Město with the help of marketing communication. The thesis is divided into two parts, the first one is theoretical and the second one is practical. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication and its new trends. The practical part focuses on the presentation of Bata Canal, especially the port of Staré Město and assesses the current state of marketing communication. As a result of this analysis, a solution is proposed to improve marketing communication, which aims to increase attendance, awareness of the port and gaining new customers. At the end of practical part there is a solution subjected to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nové trendy, event marketing, direct marketing, guerillový marketing, virový marketing, on-line marketing, mobilní marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, new trends, event marketing, direct marketing, guerrilla marketing, viral marketing, online marketing, mobile marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k novým formám marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město.
Vypracujte doporučení pro využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k novým formám marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město.
Vypracujte doporučení pro využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[2] KASHANI, K. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
[3] PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[4] SCOTT, D. M. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[2] KASHANI, K. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
[3] PŘIKRYLOVÁ, J.; JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[4] SCOTT, D. M. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Hodnocení vedoucího BP: částečně zodpovězeno
1. Jak by se dalo lépe využít blízké nákupní středisko k marketingové komunikaci přístavu Staré město?
Otázka zodpovězena: částečně zodpovězeno
2. V nákladové a rizikové analýze se neuvádí významné doporučení, a to prodloužení pravidelné linky Spytihněv - Uherské Hradiště do Starého Města. Jedná se o opomenutí?
Otázka zodpovězena: částečně zodpovězeno
Oponent BP: 49 bodů
Hodnocení oponenta BP:
1. Které nástroje marketingové komunikace mohou na Baťově kanálu přinést vysoké efekty s vynaložením minimálních nákladů?
Otázka zodpovězena: částečně zodpovězeno
2. Které nástroje marketingové komunikace doporučujete aplikovat pro přístav Staré Město.
Otázka zodpovězena: částečně zodpovězeno
doc. Dytrt: Váš názor - dokončit či nedokončit Baťův kanál?
Otázka zodpovězena: částečně