Bakalářská práce se zabývá nákupním chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem.
Podíl této věkové skupiny osob ve společnosti se neustále zvyšuje a do budoucna se do této skupiny dostane každý z nás. Teoretická část se zaměřuje na spotřebitelském chování při nákupu, vlivy působící na nákupní rozhodování a možné způsoby segmentace skupin. V Praktické části jsou na základě dosažených informací z dotazníků uvedeny výstupy z šetření nákupního chování seniorů.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the shopping behavior of older people and communicate with this segment. The proportion of people in this age group in society is increasing and in the futu-re in this group gets all of us. The theoretical part focuses on the consumer buying behavi-or, influences on purchasing decisions and possible ways of segmenting groups. The practical part is based on information obtained from questionnaires given outputs from the survey of shopping behavior of older people.
Bakalářská práce se zabývá nákupním chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem.
Podíl této věkové skupiny osob ve společnosti se neustále zvyšuje a do budoucna se do této skupiny dostane každý z nás. Teoretická část se zaměřuje na spotřebitelském chování při nákupu, vlivy působící na nákupní rozhodování a možné způsoby segmentace skupin. V Praktické části jsou na základě dosažených informací z dotazníků uvedeny výstupy z šetření nákupního chování seniorů.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the shopping behavior of older people and communicate with this segment. The proportion of people in this age group in society is increasing and in the futu-re in this group gets all of us. The theoretical part focuses on the consumer buying behavi-or, influences on purchasing decisions and possible ways of segmenting groups. The practical part is based on information obtained from questionnaires given outputs from the survey of shopping behavior of older people.
Vypracujte literární rešerši vztahující se k nákupnímu chování seniorů v ČR.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nákupního chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem na trhu v ČR.
Vypracujte doporučení pro zvýšení nabídky a zlepšení komunikace se seniory v ČR.
Doporučení podrobte časové nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k nákupnímu chování seniorů v ČR.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nákupního chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem na trhu v ČR.
Vypracujte doporučení pro zvýšení nabídky a zlepšení komunikace se seniory v ČR.
Doporučení podrobte časové nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P. a TRIAS DE BES MINGOT, F. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada,
2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
PELSMACKER, P., GEUENS, M. a BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada,
2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
STORBACKA, K. a LEHTINEN, R. J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada,
2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M. a HOLEŠINSKÁ, A. Základy cestovního ruchu. 1. vyd. Brno:
Masarykova univerzita, 2006. 119 s. ISBN 80-210-4167-6 .
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P. a TRIAS DE BES MINGOT, F. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada,
2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
PELSMACKER, P., GEUENS, M. a BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada,
2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
STORBACKA, K. a LEHTINEN, R. J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada,
2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M. a HOLEŠINSKÁ, A. Základy cestovního ruchu. 1. vyd. Brno:
Masarykova univerzita, 2006. 119 s. ISBN 80-210-4167-6 .
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 48 body oponenta - 23
otázky vedoucího:
Je významné kritérium bydliště (s. 57) nebo spíše místo zaměstnání?
otázka zodpovězena zcela
Nebylo by vhodnější na s. 65 použít místo ?výzkum? výraz ?šetření??
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Objasněte prosím, kde ve Vaší práci lze najít doporučení pro zvýšení nabídky a zlepšení komunikace se seniory a také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
otázka zodpovězena částečně
Vysvětlete prosím Vaši zásadu, kterou uvádíte na str. 45: Ve všech oblastech marketingu a komunikace mají být tělesné důsledky stárnutí.
otázka zodpovězena zcela
doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D. klade otázku:
U některých grafů a tabulek, které jste přejímala, naprosto chybí citace. V práci máte použitu Maslowovu motivační teorii. Víte, o které 3 stupně pak následně rozšířil svou teorii?
Dělala jste i osobní rozhovory? Dotazníky jste vytvářela sama? Ověřovala jste nějak navržený dotazník?
Otázky zodpovězeny částečně
Ing. Aleš Skopalík, Ph.D. klade otázku: Jak vysoká byla návratnost dotazníků? otázka zodpovězena zcela
Myslíte, že je 200 respondentů dostatečně velký vzorek? otázka zodpovězena uspokojivě
doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D. (předseda komise) klade otázku: Jak jste potvrzovala hypotézy?otázka zodpovězena částečně