Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose the improving of increasing of sale gas equipment and proposal of the increasing process to became the client of company PaPP s r.o. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and attracting a client. The analysis presents the results of the sale in the years 1995 - 2005 and appreciates the priorities and the faults of the process to attract a client, then it compares the positives and the negatives of the competitors. In the practical part are proposed some ways of improving the sale of gas equipments and becaming the client.
Klíčová slova
Analýza prodeje, získávání zákazníka
Klíčová slova v angličtině
The analysis of sale, attracting a client
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose the improving of increasing of sale gas equipment and proposal of the increasing process to became the client of company PaPP s r.o. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and attracting a client. The analysis presents the results of the sale in the years 1995 - 2005 and appreciates the priorities and the faults of the process to attract a client, then it compares the positives and the negatives of the competitors. In the practical part are proposed some ways of improving the sale of gas equipments and becaming the client.
Klíčová slova
Analýza prodeje, získávání zákazníka
Klíčová slova v angličtině
The analysis of sale, attracting a client
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se analýzy prodeje a získávání zákazníka.
Analyzujte stav prodeje a proces získávání zákazníka se zaměřením na obchodní oddělení ve společnosti PaPP, s. r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky prodeje a získávání zákazníka obchodního oddělení a zdůvodněte příčiny těchto nedostatků obchodního oddělení.
Navrhněte zlepšení současného prodeje a zdokonalení postupu získávání zákazníka obchodního oddělení.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se analýzy prodeje a získávání zákazníka.
Analyzujte stav prodeje a proces získávání zákazníka se zaměřením na obchodní oddělení ve společnosti PaPP, s. r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky prodeje a získávání zákazníka obchodního oddělení a zdůvodněte příčiny těchto nedostatků obchodního oddělení.
Navrhněte zlepšení současného prodeje a zdokonalení postupu získávání zákazníka obchodního oddělení.
Seznam doporučené literatury
1.PORTER, E. Michael. Konkurenční výhoda. Praha : Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
2.KHELEROVÁ, Vladimíra. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha : Grada, 1999. 119 s. ISBN 80-7169-375-8.
3.KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace [2004].1. vyd. Zlín : UTB, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
4.FOSTER, R.V. Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. Praha : Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
5.KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha : Management press, 2000. 289 s. ISBN 80-7261-010-4.
Seznam doporučené literatury
1.PORTER, E. Michael. Konkurenční výhoda. Praha : Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
2.KHELEROVÁ, Vladimíra. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha : Grada, 1999. 119 s. ISBN 80-7169-375-8.
3.KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace [2004].1. vyd. Zlín : UTB, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
4.FOSTER, R.V. Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. Praha : Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
5.KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha : Management press, 2000. 289 s. ISBN 80-7261-010-4.